18 Sty 2014, 11:27
W silniku 1.6 THP – problemy z napinaczami łańcucha rozrządu i chwilowymi zanikami mocy, w innych benzyniakach awarie elektronicznie sterowanych przepustnic, przecieki z wtryskiwaczy w silniku 1.4 HDI, nietrwałe turbosprężarki w dieslu 1.6 HDI, błędy elektroniki i komputera BSI (po zawilgoceniu), wady oprogramowania sterowników jednostek napędowych, awarie elektrohydraulicznej pompy wspomagania układu kierowniczego, szybkie zużycie elementów przedniego zawieszenia (większość modeli), głośna praca tylnego zawieszenia (Peugeot 407), nietrwałe tylne zawieszenie (modele 206, 306), uszkodzenia przełącznika kierunkowskazów (206, 307, 406, 407), nieprawidłowa praca klimatyzacji automatycznej, kłopoty z systemem FAP (zatkany filtr, uszkodzony czujnik różnicy ciśnień lub czujnik otwarcia wlewu paliwa), defekty czujnika otwarcia klapy bagażnika (modele 307 i 407).
Zapożyczono z onet.pl
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...