Pierwsze Auto do 12-13tys

17 Kwi 2015, 20:14

Witam serdecznie

Poszukuje swojego pierwszego auta w cenie 12-13 tysięcy złotych. Generalnie upatrzyłem sobie następujące modele:

- Leon I
- Focus II
- Mazda 3
- Audi A3
- Golf 4

Chciałbym, żeby dużo nie paliło, ale mimo wszystko potrafiło pokazać pazur. Autem będę dojeżdżał zazwyczaj do pracy (około 25-30km), ale 2-3 razy w miesiącu będę jeździł w trochę dłuższe trasy 100-150km.

Koniecznie szukam auta 5drzwiowego, hatchback ew. sedan. Kombi odpada, chyba że Focus II, który sprawia wrażenie smukłego jak na kombi, ale to może tylko takie moje wrażenie.

Diesel czy Benzyna - bez większego znaczenia, najważniejsze, żeby dużo nie palił.

Najbardziej upatrzyłem sobie Leona 90KM (Ze względu na brak "dwumasu", który jak się zepsuje, to sporo kosztuje).

Od razu napiszę, że na autach nie znam się za bardzo, od nie dawna zacząłem czytać i przeraziły mnie trochę koszta naprawy auta, które posiadają pompowtryskiwacze czy koła dwumasowe, chyba że to legendy i nie da się tego tak łatwo zepsuć.

Prosiłbym o jakieś linki najlepiej z pomorskiego, ew ze strony blocket.se, bo też mam taką możliwość kupna samochodu, ale wiadomo, że koszta wzrastają (sprowadzenie itd)

Pozdrawiam
kuba94
Nowicjusz
 
Posty: 17
Auto: Nie mam

17 Kwi 2015, 20:58

Jak chcesz auto które ma pazur to 1,8 20V Turbo grupy VAG go posiada i jego polecam ale jest tylko jeden mały problem to auto sporo pali ale dobrze toleruje LPG :yes:
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4854
Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

17 Kwi 2015, 21:09

kuba94 napisał(a):Najbardziej upatrzyłem sobie Leona 90KM (Ze względu na brak "dwumasu", który jak się zepsuje, to sporo kosztuje).

Chodzi ci o 1.9TDI 90KM?
Jeśli tak to ten silnik ma dwumas!
DamianCAR
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 840
Zdjęcia: 6