Pierwsze auto do 15 000 PLN - stylowy hatchback

23 Lis 2015, 00:08

Hej!

Jestem nowym użytkownikiem, szczerze przyznaję że zarejestrowałem się specjalnie, żeby napisać ten post i zapewne po dyskusji ( mam nadzieję owocnej :)) wrócę tu dopiero w czasie kupna.

Przechodząc do tematu - jestem świeżym kierowcą, który trochę późno zabrał się za zrobienie uprawnień (27lat). Muszę zrobić mały wywód osobie, żeby sprecyzować oczekiwania wobec auta.

Jako początkujący kierowca nie mam zupełnie doświadczenia i przyznam że boję się jeździć ( wiecznie spocone ręce na kierownicy, oczy jak moneta 5zł ). Wierzę że z czasem to minie, ale póki co nie czuję się jeszcze komfortowo ( choć ponoć jeżdżę całkiem dobrze jak na nowicjusza - kwestia spiny za kierownicą ).

Poszukuję autka do 15k zł - początkowo planowałem 20k, ale to będzie pierwsze auto, wszyscy doradzają kupić coś tańszego ( proponują 6-8k na co nie mogę sobie pozwolić - o tym dalej ). Będę jeździł głównie sam ( nie posiadam jeszcze skrzatów na wychowaniu ), bądź z jednym pasażerem ( typ pasażera który wymaga lusterka w osłonie przeciwsłonecznej :D <3 ). Trasy to 2x dziennie 35 km, z czego 10 po mieście ( 25 to trasa, jednojezdniówki itd...) - dwa razy w miesiącu wypady ~600km ( jak w firmie stwierdzą że wyrobiłem wystarczającą ilość dupogodzin i czas mnie przewietrzyć ) oraz ewentualne podróże w czasie wolnym ( nie więcej niż 100-200 w tygodniu, a czasami brak ).