Pierwsze auto młodego kierowcy

30 Wrz 2015, 13:11

Cześć i czołem Wszystkim. Przychodzę do Was z męczącym mnie pytaniem. Mianowicie chodzi o wybór pierwszego auta. Dodam, że praktycznie nie znam się na autach, silnikach, skrzyniach, zawieszeniach itp. itd. Nie wiem jakie auto wybrać na początek. Szukałem, szukałem, i wyszukałem sporo propozycji dla mnie, jednak nadal nie wiem jak to wygląda w "tych czasach" czy warto, czy nie warto, czy dobra cena, czy zła, czy auto jest godne tej ceny i takie tam...

A więc przedstawię Wam moje typy, mój zasób portfela i moje wymagania:

Moimi wymaganiami jest z pewnością samochód w "DIESLU" jest to podstawowe i obowiązkowe kryterium. Auto ma być w hatchbacku lub sedanie. Auto ma być 5-cio drzwiowe. Silnik najlepiej minimalnie 1.9.
Auto nie powinno palić więcej niż 7-8l.
Aby auto było mniej awaryjne, bo jak wiadomo nie będzie mnie stać na kosztowne naprawy.

Do wydania mam około 8-9tysięcy, jeżeli auto będzie za 8900 czy 8500 to wiadomo, że sprzedawca troszkę zejdzie z ceny.

Pierwszym autem jakie wpadło mi w oko, i polecone zostało przez szwagra było
- Seat Ibiza 2 FL


Następnymi autami jakie przeglądałem były:
-Audi A3
-volkswagen passat b5

A teraz ostatnim autem na którym przystałem jest BMW E46 320D.

I przy tym aucie wiąże się pytanie. Czy auta które przedstawię poniżej może być godne tej ceny która widnieje w ogłoszeniu? Czy jednak za taką cenę nie dostanę auta którym pojeżdżę przynajmniej 2 lata? Czy zrezygnować z BMW i spojrzeć na jakieś inne? Jeżeli tak to jakie?

Auto są w mojej okolicy i pasowałoby mi je nabyć :)

[link do oferty na Olx wygasł]

[link do oferty na Olx wygasł]


No i to byłoby tyle, przepraszam za wszystkie niejasności, być może za złe sprecyzowanie, za błędy, za brak składni.
Liczę na odpowiedzi i podpowiedzi z Waszej strony, z Waszej motoryzacyjnej wiedzy i z motoryzacyjnego doświadczenia
Pozdrawiam.
Tomek97
Nowicjusz
 
Posty: 12
Auto: Seat Toledo II
Silnik: 1.9tdi 110km
Paliwo: Diesel