Pierwsze auto. Oszczędne do 6 tys. Diesel czy gaz?

19 Maj 2014, 17:49

Napisałem temat bo do tego jest forum. Nie znalazłem odpowiedzi do moich wymagań :p
Szukam auta do 6 000zł (ew. do 7500zł jeśli uda mi się uzbierać ale o to ciężko i wydłuży się w czasie)

Jestem z okolic Zielonej Góry, auto może być do 100km od Zielonej.

Auto na trasę 30km w jedną stronę i spowrotem. Trochę po mieście ale nie wiele. Możliwe że codziennie dystans 70km. (w zime w lato do 15km dziennie) Prędkość na tej drodze to średnio 100km/h.
Nie mam dużych wymagań do wyposażenia- wspomaganie kier. wystarczy. ;)

Pytanie brzmi diesel czy gaz? Ojciec ma Mercedesa 190 diesel z 85roku (przejechane 470 tys km i zero usterek w silniku) moc 72km i podobno pali 6l ropy. Ale niefajnie wyprzedzać tym autobus na takiej drodze (jeden pas ruchu w każdym kierunku).

Zwróciłem uwage na VW lupo diesel tylko bałbym się tym jechać 110km i wyprzedzać... pozatym nie podoba mi się to małe "damskie" autko :p
Podobają mi się hatchbacki w stylu : nissan almera, fiat stilo,honda civic.
I czy to prawda że stare diesle więcej palą i dlatego nie opłata się ich brać? Dlatego koledzy polecają np. fiata punto w benzynie. Ale nie stać mnie na spalanie 8l/100km

Na oku: [link do oferty na Olx wygasł](za tani?)

[link do oferty na Olx wygasł] ( podejrzane)

[link do oferty na Olx wygasł] ( za tani?)

[link do oferty na Olx wygasł]

[link do oferty na Olx wygasł]

Pozdrawiam Patryk.
P4tryk17
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 13 05 2014
Auto: Nie mam

19 Maj 2014, 18:06

Kolego to Stilo jest do niczego na dodatek chyba bite bo cena za niska, mercedes fajny ten coupe c klasa bardzo lubi się z rudą więc przyjrzyj się im przy oględzinach pod kątem rdzy zwłaszcza w podłodze.
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4854
Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010