Pierwsze auto za 6000 tys zł !

27 Lis 2014, 10:27

Witam ! :)
W najbliższym czasie chcę nabyć swój pierwszy samochód , iż gdyż jestem świeżym kierowcą nie wiem co wybrać :oops: do wydania mam 6000 tys. zł, będę się nim poruszał na krótkich dystansach (praca, szkoła). Chciałbym żeby był mało awaryjny oraz mógłby posiadać kilmę :D
Czekam na propozycje...
Dodam że interesują mnie w ostatnim czasie dwa typy OPEL ASTRA II i FORD FOCUS mk1 jednak nie jestem przekonany czy warto w tej cenie kupować takie auta
(Kujawsko- Pomorskie)
hary96
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 19 11 2014
Auto: nie mam

27 Lis 2014, 10:38

Focus będzie na 90% pognity,Astre też sobie odpuść.

a takie autka?
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38408
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

27 Lis 2014, 10:47

Dzięki
rover bardziej mi się podoba :) ale jakieś dodatkowe opłaty pewnie są ? jak to jest z tymi sprowadzanymi?
hary96
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 19 11 2014
Auto: nie mam

27 Lis 2014, 11:11

Z opisu wynika że auto jest przygotowane do rejestracji więc zostaje koszt 250zł.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38408
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

27 Lis 2014, 11:23

Faktycznie nie doczytałem :) czekam na więcej propozycji...
hary96
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 19 11 2014
Auto: nie mam
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Lexus UX - hybrydowy crossover