Pierwszy samochód - 15 tysięcy

12 Lut 2016, 02:25

Witajcie, forumowicze.
Właśnie zbieram na swoje pierwsze, w pełni moje autko. Auto zakupię w sierpniu, bo do tego czasu będę zbierał, ale już teraz chciałbym wiedzieć jakiego auta szukać a jakie na pewno w tym budżecie odpuścić. Mój budżet będzie wtedy wynosił około 15 tysięcy + około tysiąca czy dwóch na wymianę płynów, tablice itp.
Jestem młodym kierowcą, ale już trochę doświadczonym (jestem kierowcą) a za pół roku jeszcze bardziej się doświadczę. Na razie tylko jeżdżę, więc na samochodach się nie znam.
Chciałbym autko jak się mówi z "charakterem". Więc żadne Fiaty czy Škody mi się nie podobają (żadnemu z nich niczego nie umniejszam).
Dodam także, że Diesle odpadają, dużych przebiegów robić nie będę.

Mam kilka typów :
Najbardziej podoba mi się Mercedes Klasy C. Może być też Coupé. Dla mnie autko ideał.
Następnie Opel Astra H bądź Tigra B.
Kolejno BMW E46 bądź mini Cooper.
Od biedy także Corolla bądź Celica, albo Audi A3 (to starsze oczywiście).

Na które z tych aut nie mam szans w tym budżecie, aby nie wziąć szrotu? Posłucham także Waszych propozycji.
Pozdrawiam.
SweetBlancik
Nowicjusz

Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 01 10 2014
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Nie mam

12 Lut 2016, 07:03

Tigrę i Mini bym odpuścił. Astra H to wybór z rozsądku. 1.8+LPG to udane połączenie. E46 też udane auto, ale wyższe koszty utrzymania i trzeba uważać na zajechane egzemplarze (min.to 2.0R6 lub 2.2 R4).

C-klasa jest ok, ale w tym budżecie tylko początej produkcji, na rynku wtórnym jest dużo aut w kiepskim stanie. O coupe będzie łatwiej niż o sedana.
Ossy
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

13 Lut 2016, 00:23

Okej, czyli Tigre i Mini odpuścić. W sumie fakt - to nalw autka, głównie dla kobiet, a szczególnie Tigra.

Czyli Astrę H z 1.8 wyrwę do 15k?