Pierwszy samochód

13 Lut 2018, 13:30

Cześć! Przygotowuję się do zakupu mojego pierwszego samochodu, ale stwierdziłem że fajnie byłoby w nim trochę posiedzieć. Jako, że jestem zielony w tych sprawach chciałbym zwrócić się do społeczności o pomoc. Otóż mój budżet to 2000-2500zł (nie ma mowy o przekroczeniu tegoż budżetu). Najbardziej podobają mi się Audi A3 i Volkswagen Golf IV, ewentualnie Citroen Saxo. Chodzi mi o samochód, który będzie zarówno przestrzenny jak i ekonomiczny. Może być taki sprowadzany zza granicy, ale żebym z opłatami zmieścił się w tym budżecie. Mógłbym Was prosić o podanie dobrych modeli, ewentualnie jakieś rady co do wyboru?
Dzięki i pozdrawiam!
Turkofsky
Nowicjusz
 
Posty: 3
Auto: Nie mam

13 Lut 2018, 14:15

Turkofsky napisał(a):2000-2500zł

Turkofsky napisał(a):Audi A3 i Volkswagen Golf IV


Ty tak poważnie?

Kup to co będzie w dobrym stanie, z progami i podłogą. Nie patrz na markę i model.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

13 Lut 2018, 14:55

a mógłbyś coś polecić do tej kwoty?
Turkofsky
Nowicjusz
 
Posty: 3
Auto: Nie mam

13 Lut 2018, 15:00

SC, Golf 3, Ibiza, Polo, Corsa, Uno, Polonez - cokolwiek normalnego co ma blachy i jeszcze hamuje.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

13 Lut 2018, 15:03

W takim budżecie dostać możesz jedynie wraki marek audi i vw. Co więcej to może się okazać, że nawet na zakup takiego wraku Cie nie stać.
W tym budżecie zdecydowanie lepszym wyborem będzie rower.
kogi
Początkujący
 
Posty: 84
Prawo jazdy: 7- 0- 0
Auto: KIA SPORTAGE
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2016

13 Lut 2018, 18:51