Pionier DEH-1700UB AMP ERROR

Pionier DEH-1700UB AMP ERROR

06 Lip 2015, 04:12

Kupiłem wczoraj w.w pioniera i mam z nim problem. Podłączyłem go wszystko ok tuba gra, głośniki grają. Po jakiejś minucie/dwóch idzie tylko przytłumiony bas z tuby, reszta głośników zostaje jakby dezaktywowana. Restartowałem radio, ale to nic nie daje. Może miał ktoś do czynienia z tym radiem, albo wie co może oznaczać AMP ERROR na wyświetlaczu, który wyskakuję dopiero po jakimś czasie od grania samej przytłumionej tuby ? Szukałem na necie, ale nie mogłem znaleźć.


Pozdrawiam
Tutjam
Tutjam
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 06 Lip 2015, 04:06
Auto: Golf 3
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna + LPG

Re: Pionier DEH-1700UB AMP ERROR

06 Lip 2015, 22:11

AMP to skrót od Amplifier (ang. wzmacniacz), ERROR to błąd. Wydaje mi się, że mogłeś trochę przesadzić i spalić wzmacniacz muzyczny wbudowany w radio.
Podpis zwiał z miejsca zdarzenia - trwają poszukiwania.
kkamykk
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1189
Rejestracja: 28 Lip 2009, 21:40
Miejscowość: Frankfurt am Main
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Hyundai i40
Silnik: 1.6 GDI 135KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2013

Re: Pionier DEH-1700UB AMP ERROR

18 Paź 2017, 19:19

kkamykk napisał(a):spalić wzmacniacz muzyczny wbudowany w radio
Mogło tak być ale najczęściej to problem opisany w tym temacie amp-error-radio-pioneer-vt103391.htm
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6784
Zdjęcia: 3345
Rejestracja: 19 Maj 2006, 23:41
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Polecane silniki TFSi 3 generacji EA888 - jak je rozpoznać? Polecane silniki TFSi 3 generacji EA888 - jak je rozpoznać?
    Witam mam zamiar kupić samochód z silnikiem 1.8-2.0 TFSi. Jak wyczytałem po różnych forach sliniki TFSi produkowane w latach 2007-2011 sa największą wtopa VW w ostatnich latach. Od 2011r wyszła 3 generacja ...
    Silnik 2.5 D-4D w Hiluxie Powerboost Silnik 2.5 D-4D w Hiluxie Powerboost
    W Toyocie Hilux wzmocnione mogą być obydwa silniki Diesla, tj. 2.5D-4D i 3.0 D-4D. Ten pierwszy zyskuje 23 KM mocy (do 167 KM), oraz 67Nm momentu obrotwego (do 410 Nm). Silnik 3.0 D-4D w Hiluxie Powerboost będzie rozwijał ...

  •  
    • Quady, 4
      Jeep Wrangler, Off Road, 7
      Hyundai Kona Electric
      Seat FR