POdgrzewacz płynu do ploneza

02 Sty 2011, 12:45

Witam mam pytanie mam zamiar założyć podgrzewacz płynu na reduktor chciałbym się dowiedzieć czy to zda egzamin i czy bd w zimę zapalał na gazie i na jakiej zasadzie ta grzałka działa tu umieszczam dwie aukcje i nie wiem czy kupić tą pierwszą [link do oferty na Allegro wygasł] czy tą [link do oferty na Allegro wygasł] chodzi mi o to by głównie zapalał na LPG
bez użycia benzyny
mirek629
Nowicjusz
 
Posty: 26
Miejscowość: Płońsk

02 Sty 2011, 15:54

Na logikę biorąc,bądź bardzo ostrożny ,jeśli urządzenie gwarantuje szybkie podgrzanie parownika.Czyli co?!Gorący płyn, musi dalej dobrnąć do lodowatego silnika?! :shock: Czarno to widzę! Ja w swoim starym Mercedesie(w 115)mam grzałkę, ale na 230V,czas potrzebny do nagrzania silnika ,to kilka godzin.Gdyby grzałka szybciutko podgrzała mi płyn,to głowica strzela natychmiast!Bądź ostrożny :!:

[ Dodano: 2 Styczeń 2011, 15:07 ]
Chociaż z drugiej strony,prawidłowo podpięty parownik doprowadza płyn do nagrzewnicy ,równocześnie do niej biegnie płyn z silnika,potem z nagrzewnicy płyn wymieszany biegnie do małego obiegu oraz z powrotem do parownika.Biorąc pod uwagę to,że mały obieg płynu z zimnego silnika ochłodzi płyn biegnący z parownika, to rzeczywiście takie urządzenie ma sens :!: Po głębszym zastanowieniu,nie jest możliwe by głowica pękła,jeśli oczywiście reduktor jest podpięty prawidłowo.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8477
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

02 Sty 2011, 18:37

JEst podpięty prawidłowo czemu miałby ni być, po za tym nie tak szybko podgrzewa na rozum to on nie podgrzeje gwałtownie całych 6 litrów płynu tylko tam pisze grzałkę należy podłączyć tak by powstał obieg grawitacyjny .Ale pytanie brzmi czy będzie aby na pewno zapalał na gazie bo nadal nie rozwiązałem problemu benzyny i chciałbym startować z gazu. On jest jeszcze taki specyficzny że jak nie ma 50-60 stopni to obrotów nie trzyma a jak zawsze ta grzałka by go podgrzała to by i było prędzej ciepło i by obroty utrzymywał
mirek629
Nowicjusz
 
Posty: 26
Miejscowość: Płońsk

02 Sty 2011, 19:11

Jeśli chcesz odpalać na LPG, to raczej zrezygnuj z tego urządzenia,myślę nad tym i ono mnie nie przekonuje,nic a nic :!: Niestety,najlepiej jest rozgrzać silnik na benzynie :!:
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8477
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

02 Sty 2011, 20:02

No ale przypuśćmy że mam coś z bęzyną nie wiem w ogóle co jest 3 pompki mi siadły i dalej nie pracuje na benzynie no a jak mam jezdzić jeśli nie działa na benzynie . A polanie parownika wrzątkiem coś da? przy rozpalaniu na gazie?
mirek629
Nowicjusz
 
Posty: 26
Miejscowość: Płońsk

02 Sty 2011, 20:17

a ile masz zwykle benzyny w baku? :wink:
ogólnie taki patent to o kant D.. potłuc, zagrzeje ci 100ml płynu a potem co? do reduktora wpompowany zostanie zimny i d..a zawór zamarznie :wink:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne


02 Sty 2011, 20:21

Jakie masz te pompki ,w baku?! Tak oczywiście,polanie gorącą wodą na pewno pomoże ale czy to dobry sposób?! Na benzynie auto musi też chodzić,napisz ,jaką masz tam pompkę paliwa!
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8477
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

02 Sty 2011, 20:31

do wielopunktu i nie wiem co jest bo jak założyłem ją ro ciśnienie przewodem waliło od listwy wtryskowej a później i tak nie chodził nie wkręcał się na obroty i szarpał strasznie. I PO 3 h się spaliła nawet bezpiecznik nie siadł może to być emulator padnięty ten połączony kablami z wtryskami?

[ Dodano: 2 Styczeń 2011, 19:37 ]
pocieszny napisał(a):a ile masz zwykle benzyny w baku? :wink:
ogólnie taki patent to o kant D.. potłuc, zagrzeje ci 100ml płynu a potem co? do reduktora wpompowany zostanie zimny i d..a zawór zamarznie :wink:
no pompka wysiadła jak ojciec go ruszył nie zatankowałi nie wyłaczył pompki i jezdził na pustym baku ja wymieniłem filtr paliwa i pompkę zalałem ok 20 litrów benzyny i nic
mirek629
Nowicjusz
 
Posty: 26
Miejscowość: Płońsk

02 Sty 2011, 20:39

Musisz zainwestować w układ odcinający działanie pompki wtedy, gdy silnik chodzi na gazie.Jeśli szybko pompkę szlag trafia to,albo masz malutko paliwa w baku, albo dużo osadu :!: Gdy pompka ledwo dycha to silnik nie będzie poprawnie pracował(zacieranie się pompki).
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8477
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

02 Sty 2011, 20:40

mirek629 napisał(a):do wielopunktu i nie wiem co jest bo jak założyłem ją ro ciśnienie przewodem waliło od listwy wtryskowej a później i tak nie chodził nie wkręcał się na obroty i szarpał strasznie. I PO 3 h się spaliła nawet bezpiecznik nie siadł może to być emulator padnięty ten połączony kablami z wtryskami?

[ Dodano: 2 Styczeń 2011, 19:37 ]
pocieszny napisał(a):a ile masz zwykle benzyny w baku? :wink:
ogólnie taki patent to o kant D.. potłuc, zagrzeje ci 100ml płynu a potem co? do reduktora wpompowany zostanie zimny i d..a zawór zamarznie :wink:
no pompka wysiadła jak ojciec go ruszył nie zatankowałi nie wyłaczył pompki i jezdził na pustym baku ja wymieniłem filtr paliwa i pompkę zalałem ok 20 litrów benzyny i nic

do wielopunktu nawet nie kombinuj zabijesz i motor i instalacje :mrgreen:
w baku ma być min 1/4 paliwa inaczej pompa wcześniej czy później szczeźnie, wyłączanie tylko pogarsza sprawe
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

02 Sty 2011, 21:01

No dobra ale co jak by była właczona i nie było y paliwa to by nie siadła a jak wyłączę to siądzie? a ona siadła bo coś jest nie tak ona jak na gazie jechałem i tak pompowała paliwo
mirek629
Nowicjusz
 
Posty: 26
Miejscowość: Płońsk

02 Sty 2011, 21:19

siada bo nie pracuje, pompa ma pracować cały czas, czały czas ma krążyć paliwo, i ma być zalany zbiornik paliwa,
dziwi mnie jedno, że 90% urzytkownikół LPG jeździ na pustym zbiorniku zamiast raz natankować do pełna i jak zejdzie 1/4 dolać pod korek, cenowo paliwo wyjdzie na to samo (plus mamy awaryjnie bak paliwa) do tego umnikamy kosztownych napraw, czy to tak wiele raz w życiu zatankować za 250 PLN :?:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

05 Sty 2011, 16:14

powiem ci tak, jak i tak masz pracować tylko na gazie i nie będziesz robić benzyny, to mozesz sobie takie ustrojstwo zamontować, zawsze silnik się szybciej zagrzeje, co nawet na benzynie może dać w rezultacie mniejsze spalanie i większą trwałość dzięki szybszemu nagrzewaniu się silnika, daj znać jakie będą efekty
Serce bije w tempie obrotów maszyny
bodziokardasz
Zaawansowany
 
Posty: 623
Miejscowość: Czarna Ziemia

08 Sty 2011, 19:31

Witam mam pytanie bo miałem padnięty akumulator i na jutro bd w pełni naładowany jak bd chciał poldka odpalić na gazie bo na benzynie nie chodzi to przed opaleniem dobrze jest wtrysnąć do filtra samostart czy to szkodzi ?i czy mam kopać pedałem gazu czy tak go zaleje .bo szczelinę w świecach zmieniłem podobno to pomaga na gazie
mirek629
Nowicjusz
 
Posty: 26
Miejscowość: Płońsk

09 Sty 2011, 18:36

odpalanie na samostarcie jest dość drastyczną metodą dla silnika, zapłon jest wybuchowy co obciąża znacznie panewki które w dodatku nie są jeszcze smarowane,
Serce bije w tempie obrotów maszyny
bodziokardasz
Zaawansowany
 
Posty: 623
Miejscowość: Czarna Ziemia