Pomoc w formalnosciach podczas kupowania auta

Pomoc w formalnosciach podczas kupowania auta

13 Kwi 2010, 22:24

Witam, prosze o wyjasnienie krok po kroku jakie koszty i procedury mnie czekaja podczas kupienia auta w kraju o pojemnosci powyzej 3200cm/3.
Kajtek
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 13 Kwi 2010, 14:03
Miejscowość: WWA

Re: Pomoc w formalnosciach podczas kupowania auta

13 Kwi 2010, 22:36

Kajtek napisał(a):, prosze o wyjasnienie krok po kroku jakie koszty i procedury mnie czekaja podczas kupienia auta w kraju o pojemnosci powyzej 3200cm/3

Samochód zarejestrowany w Polsce czy sprowadzony z zagranicy... :?: :?:
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP
 
Posty: 5332
Rejestracja: 09 Mar 2010, 20:16
Miejscowość: Polska
Prawo jazdy od: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

Re: Pomoc w formalnosciach podczas kupowania auta

13 Kwi 2010, 22:54

Zarejestrowany w polsce
Kajtek
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 13 Kwi 2010, 14:03
Miejscowość: WWA

Re: Pomoc w formalnosciach podczas kupowania auta

13 Kwi 2010, 23:19

Kajtek napisał(a):Zarejestrowany w polsce

Ja podaje Ci tak jak ja bym to zrobil:
1/ Wyjazd na SKP i cała" ściezka zdrowia" tak jak przy przeglądzie tech.+sprawdzenie
nr.vin+sprawdzenie TZ
2/Dokladnie niech sprawdza czy nie był "bity"
3/Pomiar geometrii calego pojazdu
4/Sporządzic umowę kupna-sprzedazy/2 egz.orginal dla Ciebie/
5/Opłata w US
6/Azymut do WK
Oczywiście jezeli wszystko jest ok i zdecydujesz się kupić... :!: :!: :grin:
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP
 
Posty: 5332
Rejestracja: 09 Mar 2010, 20:16
Miejscowość: Polska
Prawo jazdy od: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

Re: Pomoc w formalnosciach podczas kupowania auta

14 Kwi 2010, 07:02

Ok, dzieki jeszcze myslalem czy nie umowic sie z rzeczoznawca.

Jezeli chodzi o oplaty to tylko 2% do urzędu skarbowego wiadomo OC i ubezpieczenie i o ile sie nie myle jest oplata powyżej 2000cm/3 to ile bedzie mnie to kosztowalo przy 3200cm/3 ?
Kajtek
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 13 Kwi 2010, 14:03
Miejscowość: WWA

Re: Pomoc w formalnosciach podczas kupowania auta

14 Kwi 2010, 07:10

Kajtek napisał(a):czy nie umowic sie z rzeczoznawca

Odradzam,oprocz kasy jaką od Ciebie "wyrwie"nic za wiela nie pomoze.Lepiej jak Ci
pisałem jedz na porządną SKP i im daj "motywację"zeby dobrze do tematu....
Kajtek napisał(a):i o ile sie nie myle jest oplata powyżej 2000cm/3 to ile bedzie mnie to kosztowalo przy 3200cm/3 ?

Masz na myśli UC.Przeciez samochód jest zarejestrowany w kraju.Zadnych dodatkowych opłat od pojemności silnika... :!: :!: Tylko US i nic więcej...
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP
 
Posty: 5332
Rejestracja: 09 Mar 2010, 20:16
Miejscowość: Polska
Prawo jazdy od: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    "To nie ty wygrywasz w Le Mans, to Le Mans pozwala tobie zwyciężyć"
    W 6-godzinnym wyścigu na torze Silverstone, pierwszej rundzie serii FIA World Endurance Championship, Toyota wyprzedziła Porsche, choć jednocześnie rywalizacja między TS050 Hybrid a 919 Hybrid była bardzo zacięta. To dobra ...
    VW Jetta Hybrid - seryjna wersja w Los Angeles VW Jetta Hybrid - seryjna wersja w Los Angeles
    Volkswagen of America wprowadza na rynek jeden z najbardziej efektywnych samochodów na świecie: nową Jettę Hybrid. Za napęd odpowiedzialne jest oszczędne i przyjazne dla środowiska połączenie nowoczesnego silnika benzynowego ...

  • Re: Pomoc w formalnosciach podczas kupowania auta

    14 Kwi 2010, 07:28

    OK, wielkie dzieki za pomoc :-)
    Kajtek
    Nowicjusz
     
    Posty: 4
    Rejestracja: 13 Kwi 2010, 14:03
    Miejscowość: WWA
     
    • Warto przeczytać
    • 8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Infiniti Q50
      Autosacrum 2009
      S2020005