Prędkość samochodu

20 Sty 2010, 22:52

magik22 napisał(a):hmm to teraz pytanie wiecie ile kosztuje nowy chip?

ps. dzieki ACSznycel

1000-1500 zł

Wiesz w ogole cos o chipach? Po co sie je montuje? I jakie są skutki uboczne?
illusion
Aktywny

Miejscowość: Poznań

20 Sty 2010, 22:53

hmm ja się na tym nie znam, ponieważ jestem świeżym kierowcą, ale opiszę jeszcze raz dokładnie ten problem.
A wiec na jedynce osiąga dobre obrony na 6 tys około 5.5, przyspiesza też wporządku do 4 biegu jest wszystko ok, ale gdy daje 5 a 5 bieg włączam przy prędkości około od 60 km/h to na tym biegu auto mi się rozpędza do około 110-130 km i w tedy mam już gaz do spodu i nei idzie wiecej...

ps. nie wiem o chipach bo ja go nie montowałem...
magik22
Początkujący

Miejscowość: Gdańsk
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.9 TDI
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

20 Sty 2010, 23:41

a jakie ma v-maxy na trzecim i czwartym biegu?
Serce bije w tempie obrotów maszyny
bodziokardasz
Zaawansowany

Miejscowość: Czarna Ziemia

21 Sty 2010, 00:36

Powiem wam, że sam mam samochód posiadający 140KM i mój v-max to rekordowe 225 patrząc na prędkość z GPS!! więc nie jest wesoło. po opisie autora można by sądzić, że to turbina lecz wtedy obroty nie kręciły by się do 5,5 a do ok. 3 tys. Zasadnicze pytanie! czy zauważyłeś, że samochód kopci, pali więcej niż powinien lub z silnikiem dzieją się bliżej nieokreślone zjawiska??
w moich żyłach płynie benzyna, zamiast serca świszczy turbina!
moto_maniak
Nowicjusz

Miejscowość: Pomorze

21 Sty 2010, 23:14

A więc tak:
v-max na trzecim i czwartym biegu nie wiem bo zawsze zmieniam na czwarty bie przy 40km/h a piątke wrzucam przy góra 70 km/h
A co do drugiego pytania to silnik wygląda ok, nie pali za dużo a tyle ile poweinien, nie kopci także nic nie brzęczy, ogólnie to silnik pracuej dobrze na pierwszy rzut oka