REKLAMA
Witam wszystkich mam problem z Viki może ktoś mi pomoże albo podpowie co się dzieje, ok przechodzę do sedna. Tydzień temu jechałem sb Viki postanowiłem trochę przycisnąć no i w tamtym momencie odczułem ze coś jest nie tak a mianowicie gdy miałem 4 i 5 bieg to wgl zero przyśpieszenia no kompletnie nic a dodam ze to jest silnik 2.8 261km na wcześniejszych biegach czyli 1,2,3 jest ok czuć przyspieszenie a już na 4,5 piegu drastyczny spadek mocy. Moje myśli skupiły się na turbosprężarce bo przecież ona odpowiada za przyspieszenie samochodu chyba ze się mylę tak wiec postanowiłem ja odkręcić sam ale w trakcie odkręcania pomyślałem sb ze coś jest nie tak jak na 1,2,3 biegu ma kopa to czemu na 4,5 już nie ma i poszperałem trochę w necie wyczytałem ze możne to być zawór N75 albo zapieczone kierownice spalin czy coś takiego. Teraz wrzucę zdjęcie ponieważ to będzie kontynuacja tego problemu
1. Rurka olejowa
2. Rurka od płynu chlodniczego
3. Nwm co to wgl jest
Tak wiec jak odkręcałem turbinę to z rurki nr. 2 wyleciał cały płyn chłodniczy natomiast z rurki nr. 1 nic nie leciało. Zalałem płyn chłodniczy i odpaliłem auto i w tym momencie dosłownie samochód chodził przez 5-6 sek leciał biały dym z numeru nr3 wgl nie wiem co to jest do tego przyczepiona jest turbina. Po wyłączeniu silnika dotknąłem to ręka i strasznie było to gorące przez 5-6 tak się to zagrzało no masakra. Proszę o jakieś porady co możne być przyczyna tego dymu możne trzeba odpowietrzyć czy coś no nwm