Problem z autem z usa

11 Sie 2008, 22:27

Witam,

sprowadzam wlasnie auto z USA. jest to Toyota Camry XLE 2009.
i jak wszystkim wiadomo zarowno nawigacja ( brak map) jak i radio (odmienne czestotliwosci niz w europie) nie beda dzialaly w naszym ojczystym kraju :P

Tutaj mam do was uzytkownikow pytanie - JAK i GDZIE przerobic radio zeby odbieralo wszystkie nasze fale i nawigacje zeby odbierala nasze mapy??

W tej kwestii jestem laikiem bo do tej pory nie interesowalem sie tym poniewaz wszystkie auta kupowalem w polsce. Jezeli potrzeba jakis dokladniejszych informacji to prosze pisac.

Bardzo prosze o pomoc :( :D
Kubu$
Nowicjusz
 
Posty: 6

16 Sie 2008, 18:56

co do nawigacji to trzeba tylko wgrac europejskie mapy moge polecic w poznaniu ludzi co sie znaja, a radio powinno dzialac ja przywiozlem sobie kieszonkowe i byly te same czestotliwosci.
godfather78
Aktywny
 
Posty: 274
Miejscowość: swarzędz
Prawo jazdy: 0- 0-1996
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: octavia II
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna

16 Sie 2008, 21:48

no nie beda te same bo tam maja tylko nieparzyste koncowki Mhz...
Kubu$
Nowicjusz
 
Posty: 6

16 Sie 2008, 22:02

moje radio dziala na fm bez zarzutow
godfather78
Aktywny
 
Posty: 274
Miejscowość: swarzędz
Prawo jazdy: 0- 0-1996
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: octavia II
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna

17 Sie 2008, 10:24

Kubu$ napisał(a):no nie beda te same bo tam maja tylko nieparzyste koncowki Mhz...

que?!
Od kiedy??...

Poza tym - temat przenoszę - tutaj jest dział problemów technicznych. Od problemów z audio, CD, GPS - jest odrębny dzial!
Pozdr
fourup
Nie udzielam porad na PW - tylko forum ogólne!
fourup
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 974
Miejscowość: Kraków, Słomniki
Prawo jazdy: 08 01 1999
Auto: Mercedes S124 250D
Silnik: OM602
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1990

17 Sie 2008, 10:48

hmm od zawsze? :P