Problem z komputerem w Jaguar S-type 99"

17 Sty 2015, 09:06

Musisz po swoim numerze dowiedzieć się czy ten,który chcesz kupić będzie pasował,czasami pasuje kilka numeracji,bo jeśli kupisz nieodpowiedni,to możesz go wyrzucić.
PhantomASA1
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

17 Sty 2015, 17:28

wiec jesli kupie ten modem i numery beda sie zgadzały to ok ? a jesli kupie ten modem ale numery beda inne ,ale modem badzie z takiego samego rocznika co mój to wtedy bedzie pasował czy nie,czy musi zgadzac sie numer modemu , sory ze wciąz pytam ale jestem w tym zielony wiec wole posłuchac fachowca
dareczek38
Nowicjusz

Auto: jAGUAR S_TYPE 3L. V6
Silnik: 3.O v6 .238KM
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1999

17 Sty 2015, 17:39

Możesz mieć rację,ale?! Siadł mi kiedyś zegar w Okularniku,postanowiłem kupić na Allegro,jest tego full,do mojego rocznika,silnika,do takiego samego auta jednym słowem.Postanowiłem pierwszego z brzegu sprzedawcy zapytać czy na pewno będzie pasował do mojego auta,na 100% usłyszałem.Ponieważ już raz przesłano mi głupi przegub gumowy przy tylnym moście na wał napędowy,który nie pasował (stówa w błoto)tym razem byłem ostrożny.Trochę czasu upłynęło nim zdobyłem numery zegarów ,które na 100% będą pasowały,naturalnie psem gończym były numery mego zegara.Okazało się,że pasują tylko trzy typy numeracji,na Allegro nie było ani jednego pasującego! :!: Musiałem zegar oddać do naprawy,czyli wysłać do Warszawy.Zegary wszystkie niby pasujące,a jednak nie.Podobnie może być z tym modułem,nie musi oczywiście,ale lepiej jest być ostrożnym,bo szkoda kasy.
PhantomASA1
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

17 Sty 2017, 12:37

Fachowcowi to najlepiej samochód pokazać, niech sam oceni własnym okiem co jest nie tak ;) Od siebie do Jaga mogę polecić jaguar serwis więcej na PW, z moim samochodem zrobili dobrą robotę przy wymianie elektryki!
BartoszMal
Obserwowany

Prawo jazdy: 14 04 1984
Przebieg/rok: 16tys. km