16 Gru 2013, 00:14
wtryski chyba idzie sprawdzić po podłączeniu pod komputer wartości powinny być najbliższe 0 tak mi kiedyś w A klasie sprawdzali
najlepiej to wyciągać każdy wtrysk i na maszynę je wsadzić w celu sprawdzenia
NIE WIEM CZY W KAŻDYM AUCIE idzie sprawdzić wtryski pod komputerem
dwumasy nie sprawdzisz ważne by pedał sprzęgła nie drżał przy wciskaniu przy skosku sprzęgła przy ruszaniu jak już bije pedał sprzęgła i dochodzą z niego jakieś dziwne piski zgrzyty to coś jest nie tak docisk łożysko tarcza sprzegłowa koło dwumasowe...
turbina musi gwizdać ładnie przy ruże wydechowej przy ok 1500rpm powinno być slychać gwizd auto nie powinno mocno kopcić tym bardziej nie powinno zostawiać czarnych bąków za sobą przy deptaniu podczas jazdy podczas gazowania na postoju
aby każdy element sprawdzić powninno się go wymontować i obejrzeć podane przeze mnie przykłady diagnozy nie są jakimś wyznacznikiem ani nie gwarantują 100% sprawności danych elementów możesz pojeździć miesiąc i może zacząć się sypać... paliwo w PL jest do kitu a dodatkowo jazda na rezerwie dodatkowo niszczy pompowtryski gdyż zaciągany jest syf z baku na dnie a filter dokładnie wszystkiego nie przefiltruje
warto dolać MIXOLU do ropy jak się jedzie gdzieś w dłuższą trasę wtedy ropa jest bardziej tłusta i wtryski są lepiej smarowane - to tylko moje zdanie