Problem z wyjęciem radia

Problem z wyjęciem radia

24 Sty 2010, 21:25

Mam problem z wyjęciem radia w fordzie focusie 1. radyjko oryginalne model 4000.

Ponieważ dzisiaj padł mi akumulator i musiałem wymienić na nowy oczywiste że musiałem wyjąc stary. Po tym oczywiście zakodowało się radyjko a kodu nie mogę znaleźć w papierach które dał mi poprzedni właściciel.

Wiem już że żeby można było znaleźć kod muszę mieć numer radia ale nie mogę go wyszarpać z kieszeni. Zrobiłem sobie chwytaki, odchylam i radyjko wychodzi jakiś 1cm i ani ani drgnie dalej :evil:
Już się nad nim dosyć mocno znęcałem ale nie chcę czegoś połamać. Czy to możliwe że jest przykręcone od spodu czy coś?

Proszę o pomoc.
greg531
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 24 Sty 2010, 21:15
Miejscowość: Wrocław

Re: Problem z wyjęciem radia

25 Sty 2010, 11:33

Oryginalne radia maja to do siebie, że często są przykręcane i to w takich miejscach które są trudno dostępne.
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1831
Rejestracja: 11 Kwi 2008, 14:19
Miejscowość: Sosnowiec
Auto: Nissan Primera WP11-144
Silnik: QG18DE
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Problem z wyjęciem radia

26 Sty 2010, 17:29

Witam.

Jak wysunęło się o centymetr, to i dalej pójdzie. Ja swoje wyjąłem przy użyciu dwóch szydełek i dwóch drutów do szycia. ;) Dopiero później dostałem wraz z zaślepką i przejściówkami z fordowskich kostek na ISO te uchwyty w kształcie "U" do wyjmowania radia... Jak widać obyło się bez nich. No chyba, że dokręcone jest jakoś tak, że wychodzi tylko ten centymetr i tyle.... Próbuj. ;)


Pozdrawiam.
EQALISER
Nowicjusz
 
Posty: 26
Rejestracja: 09 Sty 2010, 13:03
Miejscowość: Jaworzno
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nowy model Hyundai Santa Fe Nowy model Hyundai Santa Fe
    Całkowicie Nowy Hyundai Santa Fe reprezentujący segment D-SUV trafił właśnie do polskich salonów. Nowa generacja tego eleganckiego samochodu oznacza dla Klienta odważny design, maksymalny komfort, wysoką jakość wykonania ...
    Audi RS 6 Avant - 700 Nm momentu obrotowego i 560 KM mocy Audi RS 6 Avant - 700 Nm momentu obrotowego i 560 KM mocy
    W polskich salonach Audi można już zamawiać najnowszy, sportowy model z Ingolstadt – RS 6 Avant . Ten wyjątkowy samochód to połączenie 412 kW (560 KM) mocy i 700 Nm momentu obrotowego , z ogromnymi walorami użytkowymi ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Volkswagen Polo Cross
      Chevrolet Camaro SS 1LE, przód
      Audi crosslane coupe, tylne światło LED
      Men's Day 2010