Problemy po wymianie uszczelki pod głowicą

Problemy po wymianie uszczelki pod głowicą

26 Cze 2016, 12:51

Po wymianie uszczelki pod głowicą silnik w moim samochodzie (Octavia I 1.6 MPI 2003) zaczął się dziwnie zachowywać. Szarpał, mocno wibrował, zachowywał się jakby pracował momentami tylko na 3 cylindry, więcej palił, tracił moc, żeby w pewnym zakresie obrotów ją odzyskać i potem znowu stracić, migał check engine. Pojechałem wczoraj rano z reklamacją do mechanika, który wymieniał mi uszczelkę pod głowicą. Podłączył samochód do komputera, wykasował wszystkie błędy i problem jakby ustał. Przejechałem potem jakieś kilkanaście kilometrów i problem znowu powrócił :( .Co się dzieje i co z tym fantem zrobić?

Edit: Zapomniałem wspomnieć, że na biegu jałowym obroty lekko poniżej 1 tyś., a w czasie jazdy silnik klekocze jak stary Ursus...
Skellen
Nowicjusz
 
Posty: 26
Rejestracja: 24 Mar 2015, 20:25
Prawo jazdy od: 15 11 2013
Auto: Skoda Octavia

Re: Problemy po wymianie uszczelki pod głowicą

01 Lip 2016, 18:45

Błędy są po to, żeby je sprawdzać, a nie tylko kasować w ciemno. Najlepiej jest skasować, by nie było starych i znowu sprawdzić jak wyskoczą.
Może po prostu mechanior podczas montażu głowicy przestawił rozrząd? W ogóle mówił, czy głowica była planowana?
jerzye46
Początkujący
 
Posty: 110
Rejestracja: 16 Lip 2015, 02:33
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: BMW
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Fotoradary połączone w jedną sieć - tak będzie w Polsce! Fotoradary połączone w jedną sieć - tak będzie w Polsce!
    Nowy system ma działać błyskawicznie - kierowca dostanie mandat już po kilku godzinach od przekroczenia prędkości, a dzięki dużej liczbie radarów, piraci drogowi poniosą karę za niemal każde przekroczenie prędkości ...
    Toyota Corolla TE27 (1972–1974) Toyota Corolla TE27 (1972–1974)
    To właśnie od niej zaczyna się wielka przygoda Corolli ze sportem. Pod maską lekkiego, ważącego zaledwie 855 kg nadwozia coupe ówczesnej Corolli TE27 zamontowano 115-konny silnik DOHC z Celiki. Ta wersja trafiła do ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Master Truck
      Blue Thunder - Monster Truck, 2
      BMW M6 Gran Coupe, deska rozdzielcza
      Wypadek pod Kartuzami