Problemy po wymianie uszczelki pod głowicą

26 Cze 2016, 12:51

Po wymianie uszczelki pod głowicą silnik w moim samochodzie (Octavia I 1.6 MPI 2003) zaczął się dziwnie zachowywać. Szarpał, mocno wibrował, zachowywał się jakby pracował momentami tylko na 3 cylindry, więcej palił, tracił moc, żeby w pewnym zakresie obrotów ją odzyskać i potem znowu stracić, migał check engine. Pojechałem wczoraj rano z reklamacją do mechanika, który wymieniał mi uszczelkę pod głowicą. Podłączył samochód do komputera, wykasował wszystkie błędy i problem jakby ustał. Przejechałem potem jakieś kilkanaście kilometrów i problem znowu powrócił :( .Co się dzieje i co z tym fantem zrobić?

Edit: Zapomniałem wspomnieć, że na biegu jałowym obroty lekko poniżej 1 tyś., a w czasie jazdy silnik klekocze jak stary Ursus...
Skellen
Nowicjusz
 
Posty: 26
Prawo jazdy: 15 11 2013
Auto: Skoda Octavia

01 Lip 2016, 18:45

Błędy są po to, żeby je sprawdzać, a nie tylko kasować w ciemno. Najlepiej jest skasować, by nie było starych i znowu sprawdzić jak wyskoczą.
Może po prostu mechanior podczas montażu głowicy przestawił rozrząd? W ogóle mówił, czy głowica była planowana?
jerzye46
Początkujący
 
Posty: 110
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: BMW
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czy Toyota planuje następcę MR2?
    Toyota od dawna zapowiada, że jej gama sportowych samochodów będzie składała się z trzech modeli. Obecnie na rynku jest oferowana Toyota GT86, a jeszcze w tym roku do pierwszych odbiorców trafi nowa Supra. Na ...