Prosba o pomoc do 8k

20 Sty 2011, 19:27

Witam wszystkich wstepie. jestem swiezo upieczonym kierowca i szukam swojego pierwszego autka. chcialbym prosic o pomoc w ocenie ewentualnie podpowiedziec gdzie szukac. to co mnie interesuje to albo bmw (np. E36) w cenie do 8k (podoba mi sie i tyle) albo jakies inne moze byc renault 19 albo meganka tak do kolo 5k. dobrze jakby to byl gaz i w sumie wspomaganie ktore teraz jest wszedzie. chcialbym zeby to nie byl jakis duzy zlom (zdrowa blacha). jasne ze cos trzeba bedzie wymienic ale nie chcialbym remontu silnika na poczatek.
kilka linkow ktore wpadly mi w oko:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do oferty na Allegro wygasł]
miloby bylo jakbyscie podpowiedzieli na co popatrzec.
ps jestesm z rzeszowa :)
Bolcik
Nowicjusz
 
Posty: 8
Miejscowość: Rz-ow

20 Sty 2011, 21:51

Widziałem te 4 auta. Nie dziwi mnie fakt że gustujesz wyłącznie w BMW :D Ale chłopie zastanów się czy warto kupować 17-19 letnie auto. Ile takim pojeździsz? Jeśli koniecznie ma być BMW to się wstrzymaj narazie i nazbieraj jeszcze trochę kasy. Potem wpisz na Allegro BMW 320d i poszukaj jakichś ciekawych sportówek, może trafisz taką która kosztuje 20 parę koła i jest w dobrym stanie. Narazie kup sobie seicento albo matiza za 3-4 koła i śmigaj takim, na allegro są egzemplarze nawet 8-letnie w takiej cenie.

Ja obecnie zbieram na Toyotę Celicę, nie kupuję narazie nic innego. Jak na 192 koni jest dość ekonomiczna a wygląda poprostu bajecznie. Szkoda tylko że już ich nie produkują, bo zanim nazbieram tyle ile trzeba to już najnowsza Celica VII generacji, ta z 2006 będzie miała z 6-7 lat :P
madritista91
Nowicjusz
 
Posty: 40
Miejscowość: j-bie

20 Sty 2011, 23:06

hej fajnie ale ile takim matizem pojezdze 3-4 lata? a takim bmw 2-3 nie dam rady? ta marka odpada raczej. skoro je widziales mozesz napisac co bylo nie tak z tymi samochodami? moze da sie naprawic albo obejsc...
Bolcik