Proszę o porade

Proszę o porade

06 Sty 2010, 16:26

Witam!

Chciałbym sie was zapytać czy opłaca się poświęcić czas na oglądanie tego auta:

[link wygasł]

Rozmawiałem z kolesiem, chłopak około 25 lat, mówi ze samochod był lekko bity z lewej strony. Spytałem czy jest możliwość sprawdzenia go w warsztacie i żeby przesłał więcej zdięć z bliska. Jestem studentem 1 roku teleinformatyki, prawo jazdy mam od niedawna. Jestem zainteresowany autem które pojezdzi mi 3 lata do czasu spłaty kredytu. Ważne żeby sie toczyło i było w miarę oszczędne. Z góry dzięki za pomoc.
Przemek755
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 02 Sty 2010, 22:44
Miejscowość: Dolny śląsk

Re: Proszę o porade

06 Sty 2010, 19:12

Trudna rada jeśli chodzi o auto, to cóż :grin: Mieszkałem we W-wiu kilka lat,naprawdę W-wianie to bardzo sympatyczni ludzie,serdeczni , otwarci i ufni(wrażenie ogólne)Jeśli masz niedaleko to jedź a autko jeśli jest w stanie takim jak pisze ten chłopak, to? :grin: No wiesz ,wolnossący dieselek! :grin:
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 6944
Rejestracja: 02 Lut 2009, 11:03
Miejscowość: Z prawdy :)

Re: Proszę o porade

06 Sty 2010, 19:26

zapomnij o malym samochodzie po wypadku, szanse ze geometria nadwozia powroci do wartosci chociarz zblizonych z fabrycznymi sa minimalne... jesli niewiesz co to oznacza to w skrocie ci powiem -duze klopoty i jeszcze za taka cene ?? :shock: ci ludzie chyba jak szyski pozrywali sie z choinki z tymi cenami, nie dosc ze przyznaje sie ze powypadkowy to jeszcze rzada kasy jak za civica powiedzmy w duzo lepszym stanie , o wlasnie poszukaj lepiej jakiegos civica z gazem sekwencyjnym mysle ze za ta cene cos moze znajdziesz i ten diesel zanim go rozpedzisz to niebedzie chcial wogole jechac, do miasta potrzebujesz samochodu dynamicznego a nie takiego wola

zobacz to: [link wygasł]

dokladasz 900 zl i masz naprawde wypasiony samochod ktory bedzie ci spalal tyle co nic a dluzej pojezdzi i bedzie szybszy i kanapa z tylu wieksza jesli wiesz o co cho :grin:
halsky11
 

Re: Proszę o porade

06 Sty 2010, 19:51

Cytuję wyciąg opinii na temat tego auta z tym silnikiem z Fachowych źródeł.-----Pierwszy nowoczesny Diesel 1.9SDI/64KM z bezpośrednim wtryskiem.Motor uchodzi za bardzo oszczędny i długowieczny.Auto na 4 z plusem------.Nic nie pisze ,że auto było poważnie bite,to można sprawdzić w warsztacie,właściciel się na to godzi!
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 6944
Rejestracja: 02 Lut 2009, 11:03
Miejscowość: Z prawdy :)

Re: Proszę o porade

06 Sty 2010, 20:02

[ Dodano: Sro Sty 06, 2010 20:15 ]
a co myslicie o tych :) też z wrocławia ta ostatnia za 7600??

[link wygasł]

[link wygasł]
Przemek755
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 02 Sty 2010, 22:44
Miejscowość: Dolny śląsk

Re: Proszę o porade

06 Sty 2010, 20:43

Ceny tych aut nie wskazują na to by właściciele chcieli się tych aut pozbyć,ja osobiście zawsze najpierw będę patrzył na stan auta a dopiero potem będę komentował jego cenę,wiem jedno,dobre auto musi kosztować,nie ma siły,kupisz tanio to możesz kupić b.drogo :!: (czasami zdarzają się wyjątki od tej reguły gdy trafi się na prawdziwą okazję) Fachowy tekst ,którym muszę się podeprzeć by stać się wiarygodnym :!: -------silniki 1.4 60KM są godne polecenia 8.9/5.1/6.5l 100 km.Ich konstrukcja jest prosta,okazują się trwałe i niedrogie w serwisowaniu.UWAGA :!: Mijać szerokim łukiem auta powypadkowe,których niestety jest bardzo dużo,jeśli jednak trafi się na egzemplarz ,który nie przeszedł poważnego wypadku ,satysfakcja gwarantowana.---------Jeśli zdecydujesz się na to auto to napisz,dowiesz się wszystkiego, czyli na co należy zwracać uwagę :wink:
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 6944
Rejestracja: 02 Lut 2009, 11:03
Miejscowość: Z prawdy :)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Mitsubishi i-MIEV - sukcesy rynkowe i sportowe Mitsubishi i-MIEV - sukcesy rynkowe i sportowe
    Drugie z rzędu zwycięstwo Mitsubishi i-MiEV w organizowanym przez FIA pucharze "Alternative Energies Cup – kat. IIIA" to kolejne ważne wydarzenie w karierze tego modelu, która rozpoczęła się w Europie zaledwie ...
    [VAN-D] Galaxy mk1 2,3 / Trajet 2,0 / Grandis 2,4 / 807 2,0 [VAN-D] Galaxy mk1 2,3 / Trajet 2,0 / Grandis 2,4 / 807 2,0
    Podstawowe kryteria zestawienia: - VAN segmentu D - silnik benzynowy o mocy około 150KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2005 roku Wytypowane modele do zestawienia: - Ford Galaxy mk1 2,3 - 145KM - Hyundai ...

  • Re: Proszę o porade

    06 Sty 2010, 20:57

    Pierwszy walony z każdej strony, nawet dzwonić nie warto.
    Drugi w miarę OK.
    Trzeci - zdjęcia tak maleńkie, że się nie da nic powiedzieć.
    Kubuch
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 2671
    Rejestracja: 12 Mar 2009, 14:47
    Miejscowość: Matplaneta
    Przebieg/rok: 20tys. km
    Auto: Fiesta MK7 FL / Mini One
    Silnik: 1,0 100 KM/1,6 90 KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2013

    Re: Proszę o porade

    06 Sty 2010, 21:59

    KUBUCH po czym wnioskujesz, że pierwsze auto jest bite z każdej strony?? (ciekawość)
    Przemek755
    Nowicjusz
     
    Posty: 4
    Rejestracja: 02 Sty 2010, 22:44
    Miejscowość: Dolny śląsk

    Re: Proszę o porade

    06 Sty 2010, 22:37

    Po nierównych szparach z przodu i tyłu. Myśle, że gdyby do niego podejść z miernikiem lakieru byłoby zabawnie. Fura wypolerowana, żeby się ładnie świecila i może na ten połysk się ktoś nabierze bo ktoś ktos się zna raczej będzie ją omijał. No chyba, że na foto są aż takie przekłamania ;)
    Kubuch
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 2671
    Rejestracja: 12 Mar 2009, 14:47
    Miejscowość: Matplaneta
    Przebieg/rok: 20tys. km
    Auto: Fiesta MK7 FL / Mini One
    Silnik: 1,0 100 KM/1,6 90 KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2013

    Re: Proszę o porade

    07 Sty 2010, 00:12

    a co myślicie o tej hondzie?? sam nie wiem na co sie zdecydować, mam do dyspozycji 10tys ale w tym muszę sie zmieścić razem z ubezpieczeniem i ewentualnym wkładem w auto. Poratujcie :) Zależy mi na aucie w miare ekonomicznym i możliwie bezawaryjnym. Nie robie bog wie jakich tras :) prace mam pol kilometra od domu :D

    [link wygasł]
    Przemek755
    Nowicjusz
     
    Posty: 4
    Rejestracja: 02 Sty 2010, 22:44
    Miejscowość: Dolny śląsk

    Re: Proszę o porade

    07 Sty 2010, 11:58

    Te tatuaże tylko auto szpecą, ale jeśli chodzi ogólnie o ten model to:ten kompakt nie zawiera w sobie ani nadmiernie rozbudowanej elektroniki a także wielu niepotrzebnych elektrycznych gadżetów.Auta produkowane w Japonii mają suwaki regulacji ogrzewania a te pochodzące z Anglii pokrętła.Wszystkie silniki są godne polecenia,lubią wysokie obroty.Problem może być tylko jeden,należy ze szczególną ostrożnością podchodzić do aut cenionych w granicach 8000 zł,należy dobrze zweryfikować stan rzeczywisty auta gdyż te w bardzo dobrym stanie cenią się w granicach 15 tyś zł.Lepiej jest przepłacić za dobry egzemplarz, niż kupić tanio wyeksploatowany :!: Auto zapewnia trwałość i niezawodność.Modele produkowane w Anglii korodują(tylna klapa,drzwi),problemy z aparatem zapłonowym,wycieki z silnika i skrzyni biegów,pęknięcia osłon przegubów napędowych.Auto na 4 z plusem.
    PhantomASA1
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6944
    Rejestracja: 02 Lut 2009, 11:03
    Miejscowość: Z prawdy :)

    Re: Proszę o porade

    07 Sty 2010, 16:27

    Co do tego Vw polo w dieselku myślę ze to wcale nie głupi pomysł. :razz: Moze demonem szybkosci to nie bedzie, ale raczej odwdzięczy sie niskim spalaniem. Sam posiadam 6n szkoda ze tylko zagazowane 1.3 bo przydałoby sie jakies 1.6 :lol: . Ale wiekszych problemów mi nie stwarza ,wiec jesli znajdziesz bezwypadkowe w miare auto , to napewno bedziesz zadowolony :)
    przemson90
    Nowicjusz
     
    Posty: 20
    Rejestracja: 26 Mar 2009, 18:36
    Miejscowość: ok Płocka
     
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      passat b5 german style
      Monster Truck Rock Star, 11