Padł mi przełącznik zespolony tzn nie działają spryskiwacze i tylna wycieraczka. Zdiagnozował to elektryk. Dodam że wajcha od wycieraczek ma opcje: przetarcie, czasówki i stała praca.
I teraz sedno: Mam drugi przełącznik tylko że on ma: przetarcie, czasówkę i jeszcze 2 przełożenia. Czy takie cudo będzie działać po przekładce?
Jeżeli jest on od seika a nie np. od punto to chyba powinien działać ale może nie na każdym przełożeniu.. Przełożenie na 2 jest na szybkie i wolne wycieraczki z przodu. Do tego inny silniczek który ma odpowiednie wyprowadzenia uzwojenia, wiec i inną ilość pinów w kostce. Najlepiej zamontować taki sam przełącznik, chociaż można zrobić próbę i zobaczyć co będzie się działo.
Autentyczny i komfortowy SUV na drogę i w teren Duster zyskał wyposażenie, które ułatwia mu poruszanie się zarówno w mieście, jak i z dala od przetartych szlaków. Zachowuje doskonałą zdolność do pokonywania przeszkód terenowych, która ...
Toyota silniki 1JZ-GTE i 2JZ-GTE Sześć cylindrów w układzie rzędowym. Pojemność: od 2,5 do 3 litrów. Zalety: dostępność i dobry potencjał do tuningu. Silniki Toyoty z rodziny JZ zyskały już status legend. Solidny żeliwny blok jest w stanie ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.