Przerejerstrowanie samochodu-pytanie

11 Paź 2011, 17:51

Witam.mam pytanie z polecenia kolegi.a mianowicie kumpel chce kupić daihatsu cuore zarejestrowane na b1 i na 2osoby,jednak tylną kanapę auto posiada,ma pytanie czy jak kupi może go przerejerstrowac na 4osoby i ta sama masę gdyż ta kanapa jest w tej masie zawarta.Pozdrawiam i dziękuję w imieniu kolegi.
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

16 Paź 2011, 21:19

NIe przerejestruje ponieważ kanapa to masa a skoro jest na 2 osoby przy rejestracji i zmianie masy uznali że jej nie ma dlatego na stacji kontroli pojazdów go zważą i masa nie będzie się zgadzać. Inaczej sprawa wygląda gdy ma się znajomego diagnoste, wtedy może się to udać.

Seba145 prosze o kontakt na pw, niewiem czy wiad dochodzą ponieważ cały czas są w folderze do wysłania, sprzedaje swoje daihatsu a widze że pisałeś do mnie.
Jeżeli na pw nic nie doszło zostawiam mój e-mail [email widoczny po zalogowaniu]
Założyłem temat w dziale sprzedam o moim daihatsu.
Rafalek7
Początkujący

Miejscowość: Zagłębie Dąbrowskie
Prawo jazdy: 23 08 2010
Auto: VW GOLF IV
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Najpopularniejsze auta terenowe z USA - co warto importować?
    Samochody terenowe z USA cieszą się niesłabnącą popularnością na całym świecie, a ich import do Europy, w tym Polski, stale rośnie. Miłośnicy motoryzacji doceniają ich niezawodność, wytrzymałość oraz niepowtarzalny styl. ...
    Hybrydy dominują na rynku aut na prąd