Przeróbka anglików

16 Sty 2007, 22:49

witam,
jestem mechanikiem z zamilowania ale nie z zawodu, mam na oku forda mondeo z 1998 ale ma kierownice po prawej i nic nie wiem o przerobieniu takiego auta na czym to polega i co trzeba wymienic? pomocy...
lestek
lestek
Nowicjusz

• 17 Sty 2007, 18:27

Raczej sam się nie zabieraj , jest sporo do roboty , wiem coś o tym bo kiedyś przerabiałem jednego anglika . Pozdrawiam
    tomala2301
    Początkujący

Miejscowość: dolnyśląsk

26 Sty 2007, 01:25

Z tego co wiem to powinien zrobic wyspecjalizowany warsztat. Zalezy w jakiej czesci kraju, od 4000 do 6000. A co do mondeo, fajne autka, nawet z kierownica po prawej. Wiem bo mam :) Po Anglii troche ciezko jezdzic z kierownica po lewej... Pozdrawiam!
    DFireCrow

26 Sty 2007, 22:21

deska rozdzielcza nowa, pedały można przełożyć układ kierowniczy w zależności od tego czy jest symetryczny czy nie.
    Napewno lampy przednie bo mają lustra skierowane na oświetlanie pobocza po drugiej stronie - inaczej nie przejdzie badania technicznego.
    przemon
    Nowicjusz

27 Lut 2007, 12:18

kolego dasz rade sam jesli masz w domu migomat i trzoszke fantazji
    i oczywiscie dobry dostep do czesci. nie wiem jak jest w twoim w niektórych sa jyz gotowe fabryczne otwory. ja przerabiałem audi B4 trzeba było przespawywac mocowanie kolumny kierowniczej i otwory na pedały itp. z czesci potrzebne sa pulpit srodkowy, kolumna kierownicza, szkła lamp. nie zapomnij o elektryce jesli auto ma szybki itt. ale to wystarczy poprzeduzac kable z jednej strony na druga
    sladi1
    Nowicjusz

Miejscowość: busko-zdrój

28 Lut 2007, 08:42