Fiat brava 1.4 12v- moc samochodu

31 Sty 2009, 16:33

witam ponownie . moj problem polega na mocy samochody na 3 biegu.na drodze prostej wszystko w porzadku , natomiast pod gorke jest to nielada klopot (innym samochodem wjezdzalem spokojnie)natomiast ten szybko mi slabnie a na metanie to poprostu porazka . co moze byc tego przyczyna? prosze o jakies wyjasnienie :cry:
marcinek777
Nowicjusz
 
Posty: 9
  • 31 Sty 2009, 16:51

    sonda lambda, zapchany kalalizator jest sporo przyczyn najlepiej podłaczyc pod komputer i bedzie wiadomo
    mlody861
    Zaawansowany
     
    Posty: 573
    Miejscowość: ok Warszawy

    31 Sty 2009, 19:26

    chodzi o to ze byl podlaczany do komputera sewisowego i tam stwierdzili ze wszystko ok.
    marcinek777
    Nowicjusz
     
    Posty: 9

    01 Lut 2009, 00:29

    Sprawdz kompresję na cylindrach i ciśnienie paliwa.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    01 Lut 2009, 09:43

    a ile auto ma przejechane i czy objawy pojawiły sie odrazu czy narastały przez jakis czas?
    mlody861
    Zaawansowany
     
    Posty: 573
    Miejscowość: ok Warszawy

    01 Lut 2009, 11:11

    auto ma przejechane ok 120.000 od razu zamontowem instalacje na metan nowa(oszczednosci) a problem byl od poczatku. troche widac olej na silniku i zastanawiam sie nad wymiana uszczelki pod glowica(chyba to ta kompresja w silniku ) :idea:
    marcinek777
    Nowicjusz
     
    Posty: 9

    01 Lut 2009, 14:00

    Wydaje mi sie ze to przedmuchy do skrzyni korbowej czego powodem sa zuzyte pierscienie na zamkach noi jak wyzej kolega napisal zbyt male cisnienie sprezania. Zmierz je i bedzie wiadomo
    dawidbn
    Zaawansowany
     
    Posty: 777
    Miejscowość: Koszalin

    01 Lut 2009, 21:32

    120 tys to za mało zeby zuzyły sie pierscienie ale mozna sprawdzic kompresje na wszelki wypadek
    mlody861
    Zaawansowany
     
    Posty: 573
    Miejscowość: ok Warszawy

    01 Lut 2009, 23:20

    No wystarczy zmierzyc cisnienie sprezania. Dla mnie cisnienie sprezania jest bardzo wazna czescia bo wskazuje w jakim stopniu silnik jest wyeksploatowany.
    dawidbn
    Zaawansowany
     
    Posty: 777
    Miejscowość: Koszalin