Radio i cb radio - toyota 4-Runner

26 Paź 2009, 19:40

Witam, poszukuję cb radia, i jako, że jestem totalnie zielony w tym temacie, postanowiłem zasięgnąc Waszej pomocy :mrgreen:

Interesuje mnie jakiś fajny zestaw, cb + antena, najlepiej tylko z faktycznie przydającymi się funkcjami, bez zbędnych dupereli, zależy mi też żeby dobrze pracował w terenie( wzgórza, lasy itp ) wielkością był mniej więcej jak radio, ponieważ mam w aucie 2 miejsca tego typu do zagospodarowania.

I jak pisałem do tego raczej jakaś większa antena na magnes oraz jakieś fajne radio na mp3 :mrgreen:

Ps. jeżeli o kasę to najlepiej żeby kupic raz, a na długi czas,
i możecie mi jeszcze napisac, gdzie ewentualnie można jeszcze przymocowac cb, żeby jak najmniej latało w terenie.

pozdrawiam i za każdą pomoc dziękuję :mrgreen:
Jeba* i się nie dać, a wyniki same przyjdą...
Wezyrro
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wałbrzych/Wrocław

26 Paź 2009, 20:04

Witam, takich tematów było już pełno ale cóż... .
Osobiście polecę Ci zestaw Radio Uniden 520 XL (wprawdzie nie ma homologacji w Polsce, jednak zaręczam, że nikt tego nie sprawdza, zatrzymały mnie już jakieś 4-5 kontroli i żadna nie spojrzała nawet na radyjko) + Antena Sirio 145ml.
Zestaw mocujesz na magnes, na środku dachu i masz spokojnie kilka-kilkanaście kilometrów zasięgu. Obsługa jest banalnie prosta, także nie ma z tym problemu.
Zestaw ekonomiczny i często polecany w 100% zdaje egzamin.
Polecam do tego dokupienie naklejki z folii na dach, dzięki której unikniesz śladów, które lubi zostawiać antena, a koszt to jakieś ~10zł.
Miraku
Początkujący

Miejscowość: Rogoźno

26 Paź 2009, 22:42

Miraku napisał(a):Witam, takich tematów było już pełno ale cóż... .
Osobiście polecę Ci zestaw Radio Uniden 520 XL (wprawdzie nie ma homologacji w Polsce, jednak zaręczam, że nikt tego nie sprawdza, zatrzymały mnie już jakieś 4-5 kontroli i żadna nie spojrzała nawet na radyjko) + Antena Sirio 145ml.