Miałem kiedyś taki przypadek - winą była luźna linka sprzęgła,którsa ocierała się o wiązkę przewodów i po jakimś czasie je przetarła,powodując zwarcie tych przewodów do masy,co finiszowało własnie zapalaniem się różnych kontrolek,które do zaświecenia się potrzebują masy.Były to kontrolki ciśnienia oleju,poziomu oleju,poziomu płynu w spryskiwaczach,akumulator,tepmeratury wody chłodzącej silnik.
Żeby to zdiagnozować,jedna osoba musi wsiąść do samochodu i na wyłączonym silniku wcisnąć sprzęgło(zalecane,że jak to będzie kobieta,to nie powinna mieć spódniczki
![Laughing :lol:]()
),a druga osoba musi prześledzić drogę linki sprzęgła w kabinie koło pedałów(dlatego kobieta nie powinna mieć spódniczki
![Embarassed :oops:]()
) i w komorze silnika.
Pozdrawiam.Pisz jaki efekt poszukiwań.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...