Renault Master 2.8dTI

10 Lut 2010, 21:54

Witam. Problem jest następujący: przed wymianą końcówek wtryskiwaczy autko osiągało predkość max ok 140 km, teraz po wymianie to tylko ok 115km/h. Nie wiem w czym jest problem, czy w końcówkach czy może pompa daje już słabe ciśnienie. Turbine słychać jak się włącza.
I mam jeszcze jedno pytanie. Z rana jak zapalę(bez problemu) auto zapach spalin jest jak z katalizatora wydaję mi się odpowiedni i nie kopci, natomiast jak pochodzi dłużej to zaczyna dymić na siwo niebiesko i spaliny są już gryzące. Po przejechaniu kilkuset metrów problem znika. Dodam im dłużej pochodzi na wolnych obrotach tym bardziej zakopci na niebiesko już w czasie początkowej jazdy jak obroty dojdą do ok 1800-2000(wtedy włącza się turbina). Jeśli ktoś się spotkał z takim problemem i może go rozwiązał proszę o radę.
PS. przebieg 290000 km, silnik 2.8dTI
Badbit
Początkujący
 
Posty: 114
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Komfort, styl i odwaga - Trzy dekady Lexusa
      Świat motoryzacji jest barwny i interesujący. Ale nie byłby taki, gdyby nie producenci prezentujący zupełnie inne podejście do tworzenia samochodów. W tym roku mija dokładnie 30. lat, odkąd kolorów motoryzacyjnemu ...
      Jeep Wrangler Unlimited
      Wrangler uznawany jest za spadkobiercę wojskowego Willysa. Samochód pojawił się w salonach sprzedaży w 1987 roku. Obecnie można go kupić w wersji trzy- i pięciodrzwiowej. W obu przypadkach samochód jest napędzany ...