Renault Scenic 1.6 16V 2002 B+G

12 Paź 2010, 16:20

Witam. Mam problem z wyżej wymienionym samochodem. Po zapaleniu zimnego silnika obroty utrzymują się w granicach 1000 - 1250. Przy starcie można odczuć jedno lub dwa szarpnięcia, po czym silnik zbiera się normalnie na obroty. Po wyluzowaniu obroty spadają do 500 a silnik potrafi nawet zgasnąć. Na rozgrzanym silniku wszystko jest w normie i problem nie występuje. W tym modelu zamontowana jest elektroniczna przepustnica, którą w warsztacie wyczyszczono i wymieniono, ale problem nie znikł. Problem występuje zarówno na gazie jak i na benzynie. W czym może tkwić problem?
Ostatnio edytowany przez avirex31, 12 Paź 2010, 19:08, edytowano w sumie 1 raz
avirex31
Nowicjusz
 
Posty: 1
Miejscowość: Wadowice

12 Paź 2010, 19:54

To,że na gazie tak się dzieje to normalne(zimny silnik),tym się nie sugeruj! Trudno jest tak zdiagnozować co jest przyczyną,sprawdź ssanie.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8631
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

13 Paź 2010, 09:18

Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak skalibrować alkomat?
    Alkomat to urządzenie, które może pomóc podjąć odpowiedzialną decyzję, zanim wsiądziesz za kierownicę. Jednak aby jego wskazania były wiarygodne, konieczna jest regularna kalibracja. Ten proces jest niezbędny, ...
    Jak zachować się na skrzyżowaniu równorzędnym?
    Skrzyżowania równorzędne to we współczesnych miastach niezbyt częsty widok, dlatego wielu kierowców nie potrafi się właściwie zachować w takim miejscu. Podstawą jest przestrzeganie zasady prawej ręki. ...