Rozwożenie Pizzy - Jaki samochód??

Rozwożenie Pizzy - Jaki samochód??

03 Cze 2012, 12:51

Jak najtańszy, najbardziej oszczędny samochodzik do pracy w pizzeri??
Wiadomo ew. części itd. też jak najtańsze??
Seicento???
A może są jakieś ciekawsze propozycje??
mireck
Początkujący
 
Posty: 96
Rejestracja: 11 Mar 2012, 20:13
Prawo jazdy od: 01 01 2001
Auto: Nissan Primera WP11
Silnik: SR20DE
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

Re: Rozwożenie Pizzy - Jaki samochód??

03 Cze 2012, 13:05

w pizzy kolo mnie maja 3 fordy fiesty mk 6 , wszystkie vany wszystkie z silnikami 1.4 tdci , od dobrych 3-4 lat maja te same samochody wiec wydaje mi sie ze musza byc z nich zadowoleni
bioly21
Zaawansowany
 
Posty: 548
Rejestracja: 03 Kwi 2011, 11:47
Miejscowość: malopolska
Prawo jazdy od: 17 08 2002
Auto: Alfa159 , Civic VII

Re: Rozwożenie Pizzy - Jaki samochód??

03 Cze 2012, 13:12

Mk6?? A nie MK3 jeśli już?

Nwm. patrzyłem na Colty, Punciaki, Escorty, Astry F ?? Co o nich?
Nwm. najlepiej kupić taki samochodzik jak najtaniej, i żeby jeździł jak najdłużej:P No ten rok chociaż. Myślę że Tyle bym pracował w pizzeri, nie dłużej, ew. na 2 lata.
mireck
Początkujący
 
Posty: 96
Rejestracja: 11 Mar 2012, 20:13
Prawo jazdy od: 01 01 2001
Auto: Nissan Primera WP11
Silnik: SR20DE
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

Re: Rozwożenie Pizzy - Jaki samochód??

03 Cze 2012, 13:21

Fiat Panda, u nas przynajmniej tylko takie śmigają z pizzami.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 6943
Rejestracja: 02 Lut 2009, 11:03
Miejscowość: Z prawdy :)

Re: Rozwożenie Pizzy - Jaki samochód??

03 Cze 2012, 13:41

U mnie też głównie Pandy i Seicenta van, choć zdarzają się też Corsy C i Meganki II też w wersjach van.
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Rejestracja: 20 Lut 2010, 20:30
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy od: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

Re: Rozwożenie Pizzy - Jaki samochód??

03 Cze 2012, 13:43

U mnie na miescie mają Tico,Kadett,Seicento,Cinquecento,jest też Corolla E11 i Peugeot Boxer.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 34285
Zdjęcia: 8
Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: Opel Corsa B
Silnik: 1.4 60km
Paliwo: Benzyna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    [D] Alfa 156 1,9JTD / A4 B5 1,9TDI / e46 320d / Passat B5 1,9TDI [D] Alfa 156 1,9JTD / A4 B5 1,9TDI / e46 320d / Passat B5 1,9TDI
    Podstawowe kryteria zestawienia: - kombi segmentu D - silnik diesla o mocy ok. 120KM - manualna skrzynia biegów - modele z ok. 2000r. Wytypowane modele do zestawienia: - Alfa Romeo 156 1,9JTD - 115KM - Audi A4 B5 1,9TDI ...
    Audi S8 Audi S8 "Samochodem roku 2013" na Ukrainie
    Audi S8 zdobyło prestiżowe wyróżnienie na Ukrainie. W klasie luksusowych limuzyn przyznano mu tytuł "Samochodu roku 2013". Werdykt podjęło jury składające się z ekspertów w dziedzinie motoryzacji i osób ...

  • Re: Rozwożenie Pizzy - Jaki samochód??

    03 Cze 2012, 14:56

    Koniecznie VAN?? Czy może być zwykły zarejestrowany np. na 4 osoby?
    mireck
    Początkujący
     
    Posty: 96
    Rejestracja: 11 Mar 2012, 20:13
    Prawo jazdy od: 01 01 2001
    Auto: Nissan Primera WP11
    Silnik: SR20DE
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2000

    Re: Rozwożenie Pizzy - Jaki samochód??

    03 Cze 2012, 15:18

    [link wygasł]

    sugerowalem sie allegro i tam wyraznie napisane ze mk6 a nie mk3

    z tego co widze to powinien byc van bo jak np do takiego seicento wsadzisz pizze 60cm ?? ktora jeszcze musisz wsadzic do termicznej torby , a bagaznikiem nie dosc ze latwiej to jeszcze wygodniej , ewentualnie osobowka ale musial bys wyciagnac przednie siedzenie pasazera i pokombinowac tam zeby na przodzie i na tylnej kanapie miescilo Ci sie to chociazby 60x60
    bioly21
    Zaawansowany
     
    Posty: 548
    Rejestracja: 03 Kwi 2011, 11:47
    Miejscowość: malopolska
    Prawo jazdy od: 17 08 2002
    Auto: Alfa159 , Civic VII

    Re: Rozwożenie Pizzy - Jaki samochód??

    03 Cze 2012, 15:28

    Trzeba ogarnąć żeby mieć złożone Tylne i tyle:P
    mireck
    Początkujący
     
    Posty: 96
    Rejestracja: 11 Mar 2012, 20:13
    Prawo jazdy od: 01 01 2001
    Auto: Nissan Primera WP11
    Silnik: SR20DE
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2000

    Re: Rozwożenie Pizzy - Jaki samochód??

    03 Cze 2012, 15:41

    tez tak mozna tylko nie we wszystkich samochodach tylna kanapa sklada sie na plasko ze robi Ci przestrzem ladunkowa , np w firmowym golfie skladaja sie siedzenia ale nie do konca a u dziadka w peugeocie 306 ladnie sie skladaja i jest plasko
    bioly21
    Zaawansowany
     
    Posty: 548
    Rejestracja: 03 Kwi 2011, 11:47
    Miejscowość: malopolska
    Prawo jazdy od: 17 08 2002
    Auto: Alfa159 , Civic VII
     
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      Subaru Impreza STI
      GTP Light