Samochód 5k , oszczędny

08 Lip 2012, 21:54

Witam
Jestem młodym kierowcą i mam ograniczone środki potrzebuje oszczędnego i w miare najtańszego w utrzymaniu samochodu do 5 tysięcy, Jestem jak najbardziej skłonny żeby był na gaz.

Mam bardzo różne typy:
-Honda Civic V
-Fiat Punto, Uno
-VW Glof III, Polo

Najbardziej chyba podoba mi się Honda ale z tego co czytałem strasznie ciężko trafić na dobry egzemplarz ;/ Co myślicie o Tym samochodziku w utrzymaniu , awaryjności i innych ważnych rzeczach.

Punto I Uno trochę samochody bez charakteru no ale tanie części, i w miarę ekonomia. Czy warto w to wchodzić?


No i na końcu VW zawsze myślałem że maja niezniszczalne silniki i to dobre samochody, ale ostatnio usłyszałem że roczniki dostępne w Tym przedziale cenowym wysiadają i robią się skarbonką. Czy to prawda?

Nie wiem co wybrać a może wy podsuniecie mi jakiś inny ciekawy pomysł? Proszę o nowe propozycje i jakieś charakterystyki tych co wymieniłem :)
Pozdrawiam
neotorrent
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 01 01 2001

09 Lip 2012, 02:43

Uno jest dobre do 2-3tys.zł,za 5tys.zł możesz mieć Polo w przyzwoitym stanie albo Punto I z ostatnich lat produkcji.
Z innych aut to może Daewoo Lanos i Fiat Bravo/Brava.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

09 Lip 2012, 07:11

neotorrent napisał(a):No i na końcu VW zawsze myślałem że maja niezniszczalne silniki i to dobre samochody, ale ostatnio usłyszałem że roczniki dostępne w Tym przedziale cenowym wysiadają i robią się skarbonką. Czy to prawda?
to nie ze względu na roczniki, tylko na tragiczne zajmowanie się nimi przez włąścicieli,