Samochod dla mlodego kierowcy do 22 tys.

Samochod dla mlodego kierowcy do 22 tys.

05 Cze 2014, 15:51

Witam. W lipcu zamierzam zakupic swoje pierwsze autko. Na ten cel mam przeznaczone 20-22 tys.obecnie zastanawiam sie nad 4 modelami.
Audi A3 (1.9 lub 2.00 D)
Volvo S40 (1.6 lub 2.0 D)
Golf 5 (1.9 lub 2.0 D)
BMW E46 - o Diesla ciezko wiec beemka w ostatecznosci jakby sie nie udalo znalezc czegos z pierwszej 3.
Przegladalem oferty w PL i najlatwiej byloby mi kupic Golfa najwiecej jest ofert za taka kase jaka mam tyle ze golf nie widzi mi sie tak jak s40 czy a3 no chyba ze wyglad GT. Samochod bedzie uzytkowany zdecydowanie w miescie lecz zdarzaja mi sei dosyc czesto wyjazdy poza miasto. rodzinka mieszka 100km ode mnie wiec raz na 2 tyg zjawiam sie u nich badz czesciej. Zastanawiam sie rowniez nad sciagnieciem autka z niemiec zauwazylem ze ceny sa nawet 4-5 tys zl nizsze np. volvo w polsce ok 20 tys w niemczech widzialem juz za 15-16. samochod najlepiej bezwypadkowy. pomozcie co wybrac lub moze macie jakies swoje propozycje jeszcze mam miesiac czasu ale juz zbieram informacje zeby 1 samochod posluzyl mi na jakies 4-6 lat.
nogos90
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 05 Cze 2014, 15:38
Prawo jazdy od: 22 11 1990
Auto: Nie mam

Re: Samochod dla mlodego kierowcy do 22 tys.

05 Cze 2014, 16:31

hehe ceny niższe niz w PL to dobre... u nas sa tanie samochody i wiadomo ze czesto powypadkowa historia. to skoro tam jeszcze tansze to wiadomo co to za samochód; )

do listy dodam opel astra, fiat bravo 2, citroen c4,
Adamautko
Początkujący
 
Posty: 111
Zdjęcia: 24
Rejestracja: 18 Kwi 2014, 15:45
Prawo jazdy od: 29 08 2011
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Nie mam

Re: Samochod dla mlodego kierowcy do 22 tys.

05 Cze 2014, 16:34

Weź no pokaż te tańsze samochody w Niemczech:D
grzegorzd92
Aktywny
 
Posty: 311
Rejestracja: 06 Sie 2010, 19:51
Miejscowość: Małopolskie
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Fiat Brava
Silnik: 1.2 82
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

Re: Samochod dla mlodego kierowcy do 22 tys.

05 Cze 2014, 16:39

czyli szukac na rodzimym podworku. bravo odpada za 4 lata bd warte 5 tys;D
Astra no w miare ale Sport czy jakos tak. C4 troche babski jak dla mnie nie widzi mi sie.
nogos90
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 05 Cze 2014, 15:38
Prawo jazdy od: 22 11 1990
Auto: Nie mam

Re: Samochod dla mlodego kierowcy do 22 tys.

05 Cze 2014, 16:56

heh nie przesadzaj ze 5 tys
ale auto młode i dlugo ci posłuży wiec zadbasz droej kiedyś tam sprzedasz od cen rynkowych;)
ja bym ci bravo polecil;) świeże autko:)
astra fajna 3 drzwiowa :p
citroen też bd młody i 3 drzwiowy tez dobrze wygląda a w środku nie wieje nudą jak w astrze
Adamautko
Początkujący
 
Posty: 111
Zdjęcia: 24
Rejestracja: 18 Kwi 2014, 15:45
Prawo jazdy od: 29 08 2011
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Nie mam

Re: Samochod dla mlodego kierowcy do 22 tys.

05 Cze 2014, 17:00

Audi i VW wg. mnie odpadają z 2.0 TDI ale 1,9 TDI choć jest słabszy to jest dużo trwalszy i mniej awaryjni niż to 2.0
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4815
Rejestracja: 15 Kwi 2014, 16:36
Auto: Fiat Seicento
Silnik: 900 39 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Żółte światło na sygnalizatorze to już nie zielone! Żółte światło na sygnalizatorze to już nie zielone!
    Co robią kierowcy, gdy zbliżają się do skrzyżowania, a światło zmienia się na żółte? Jest to pytanie które powinniśmy zadać również sobie będąc kierowcą. W praktyce wygląda to tak że jedni w pośpiechu ...
    Koncepcyjny uBox - samochód generacji Z Koncepcyjny uBox - samochód generacji Z
    Toyota i zespół studentów Uniwersytetu Clemson przedstawili uBox, samochód koncepcyjny zaprojektowany z myślą o młodych właścicielach start-upów. Współpraca uczelni z dużym partnerem biznesowym ...

  • Re: Samochod dla mlodego kierowcy do 22 tys.

    05 Cze 2014, 17:19

    W Niemczech na pewno kupiłbyś na pewno mniej wytłuczony oczywiście jeżeli z rąk prywatnego sprzedawcy ;)

    Trochę duża rozbieżność jeżeli chodzi o segment aut, bo w sumie chcesz a3/golfa a obok volvo/e46. Ja jestem zdania, że łatwiej było by Ci znaleźć właśnie e46 w przyzwoitym stanie za tę kasę - jeśli chcesz diesla 3.0d jest mega dobry. Spalanie/osiągi są bardzo dobre, dynamiczny, trwały, silnik znacznie lepszy niż 2.0d. No i komfort znacznie lepszy niż w pozostałych autach.

    Od siebie dodam Mazde 6, Opel Astra 3, Honda Civic, Vectra C :ok:

    Pozdrawiam! :piwo:
    tdloverr
    Początkujący
     
    Posty: 137
    Rejestracja: 22 Sie 2010, 19:34
    Miejscowość: poznan

    Re: Samochod dla mlodego kierowcy do 22 tys.

    05 Cze 2014, 17:21

    tdloverr napisał(a):Od siebie dodam Mazde 6,

    Jak mazda 6 to tylko wersja benzynowa jest godna wg. mnie polecenia bo diesle są takie sobie z trwałością.
    Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
    fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
    Krzychu
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 4815
    Rejestracja: 15 Kwi 2014, 16:36
    Auto: Fiat Seicento
    Silnik: 900 39 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1998

    Re: Samochod dla mlodego kierowcy do 22 tys.

    05 Cze 2014, 17:30

    Jak mazda 6 to tylko wersja benzynowa jest godna wg. mnie polecenia bo diesle są takie sobie z trwałością.


    Nie pisałem, że polecam diesla, napisałem, że polecam auto. Jeżeli autor tematu zdecyduje się na jakiś model wtedy będziemy debatować o jednostce napędowej :D W wątku nie jest dokładnie sprecyzowane czego kierowca oczekuje, hehehe ;-)

    Pozdrawiam :D
    tdloverr
    Początkujący
     
    Posty: 137
    Rejestracja: 22 Sie 2010, 19:34
    Miejscowość: poznan

    Re: Samochod dla mlodego kierowcy do 22 tys.

    05 Cze 2014, 17:48

    Skoro auto będzie użytkowane"zdecydowanie w mieście" to czemu diesel? Rozumiem, że golf/a3 nie mają dobrych benzyniaków ale to jeszcze nie powód żeby ładować się w ropę.
    Serdecznie zapraszam do lektury nowego poradnika nowa-jakosc-aut-poflotowych-vt97851.htm
    mike
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 10733
    Zdjęcia: 12
    Rejestracja: 03 Sty 2014, 17:52
    Miejscowość: Zawiercie|Kraków
    Prawo jazdy od: 04 09 2013
    Auto: Ford Focus Mk II
    Silnik: 1.6 TDCI 109KM
    Rok produkcji: 2008
     
    • Warto przeczytać
    • Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Infiniti Q50
      Autosacrum 2009