Samochód do 115 000zl (po rabatach)

25 Kwi 2020, 15:32

Witam!
Szukam miejskiego auta do codziennej jazdy + do pa, działka, dom).
Interesował mnie głównie VW T ROC i w salonie dostałem wersję :
- premium, z 18" kołami, wszystkie systemy asystentów, elektryczna klapa bagażnika, pakiet zimowy, komfort, kamera cofania, nawigacja, skrzynia DSG 1.5 150km

jednak teraz tak rozważam czy nie lepiej pokusić się o Golfa VIII ? z racji iż jest nowszy technologicznie. Do tego ma o niebo lepsze oświetlenie ambient, fajnie że ma HEAD UP (w T ROC tego nie ma) ,użyto w nim trochę lepsze materiały wykończenia a i wyświetlacze wydają mi się lepsze. I sądzę że oświetlenie LED również na plus dla golfa. Na minus to nie podoba mi się przód auta i to iż nisko się w nim siedzi.

Mam ogromny dylemat na który ostatecznie się zdecydować...

W T ROC podoba mi się to że wysoko się siedzi co mnie użekło.
Myślałem właśnie nad SUVem więc T ROC to takie dobre rozwiązanie tym bardziej że w bogatej wersji wyposażenia.

Dodam że nie interesują mnie francuskie auta, skoda Kodiaq również mi się nie podoba.
Zakup na grupę zawodową.

Ktoś coś doradzi?? A może nakieruje na coś innego?
Galereth
Nowicjusz
 
Posty: 6

25 Kwi 2020, 15:53

Wydaje mi się(mogę się mylić ), że już dokonałes wyboru i jedynie szukasz potwierdzenia swoich racji :mrgreen:
Moim zdaniem wygoda jest ważniejsza od swiateł i bajerów, więc ja brałbym T-Rocka, a jedynym jego konkurentem jest chyba tylko Kona.
Możesz jeszcze sprawdzić jakiegoś podwyższonego kompakta-Focus Active, czy XCeed.
Ewentualnie CHR w hybrydzie(dobry wybór do miasta), ale to specyficzne auto i nie każdemu się spodoba.
Oprócz aut w stopce, wiem co nieco jeszcze na temat Pandy III, Lancera IX, Vitary 1,6 i Outlandera 2.0
yeti65
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3812
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Pieniężno
Prawo jazdy: 29 11 1984
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Duster , Tucson 2.0D 4x4
Silnik: 1.0 100KM 2.0D 112KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna

25 Kwi 2020, 16:11

Galereth napisał(a):użyto w nim trochę lepsze materiały wykończenia a i wyświetlacze wydają mi się lepsze.


Trochę to delikatnie powiedziane, między Golfem, a T-Rociem jest przepaść.

Jeśli MUSI być podwyższone auto to popatrz na:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

25 Kwi 2020, 16:13

Tak wybór padł na T ROC, jednak teraz jak widziałem Golfa 8 jak się prezentuje to zacząłem się wachać.

CHR - dokładnie , bardzo specyficzne autko i raczej mi się nie podoba.

Co do reszty propozycji. Chciałbym juz nowsze technologicznie autko (juz raczej na lata) więc takim troche w moich myślach wymogiem są np. wirtualne zegary - a z podanych w propozycjach aut żaden ich nie posiada.
Ostatnio edytowany przez Galereth, 25 Kwi 2020, 16:18, edytowano w sumie 1 raz
Galereth
Nowicjusz
 
Posty: 6

25 Kwi 2020, 16:15

Galereth napisał(a): jednak teraz jak widziałem Golfa 8 jak się prezentuje to zacząłem się wachać.


Ja bym wziął Golfa VII w full wypasie, są duże obniżki na ostatnie sztuki.

Auto na lata i wirtualne zegary? Żebyś się nie zdziwił jaki będzie problem z tym po kilku latach. Zobacz też sobie jaki jest trend - nowy Golf nie ma klasycznych przycisków do obsługi (poza kierownicą), natomiast Japończycy (Toyota, Honda, Mazda) robią odwrót i wracają klasyczne przyciski np. do obsługi klimatyzacji. Teraz wydaje się to śmieszne, ale po kilku(nastu) latach może być problem. Chyba, że to auto w leasing na 3-max. 5lat a później bierzesz nowe = to wtedy rzeczywiście bym się nie przejmował.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

25 Kwi 2020, 16:59

Ossy napisał(a):Trochę to delikatnie powiedziane, między Golfem, a T-Rociem jest przepaść.

Chyba masz na myśli golfa 7. Na mk 8 jest sporo narzekań na YT, że w kwestii jakości wykończenia to 2 kroki w tył.
Sam nie macałem :lol: I nie zamierzam :mrgreen:
Oprócz aut w stopce, wiem co nieco jeszcze na temat Pandy III, Lancera IX, Vitary 1,6 i Outlandera 2.0
yeti65
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3812
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Pieniężno
Prawo jazdy: 29 11 1984
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Duster , Tucson 2.0D 4x4
Silnik: 1.0 100KM 2.0D 112KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czym są masy czynne w akumulatorze?
    Jedną z częstszych przyczyn zakończenia żywota akumulatora na skutek jego wadliwej eksploatacji jest spłynięcie mas czynnych z płyt wypełniających wnętrze baterii. Opad mas czynnych objawia się zmętnieniem elektrolitu, a ...

25 Kwi 2020, 17:01

Auto kupuję normalnie na osobę prywatną.
Galereth
Nowicjusz
 
Posty: 6

25 Kwi 2020, 17:12

Galereth, bierz Golfa VIII to już jednak nowsze auto a T-Roc bazuje na golfie vii produkowanym od 8 lat...
poza tym T-roc to crossover jak Audi Q2, dla mnie to jest nieporozumienie co te auta prezentują? taki ala pseudo miejski suv
Mając niemal 120 tys zł, kupowanie Golfa 7, które już spokojnie da się wyrwać za 45-50 tys jak nie mniej to trochę bezsens.
Bartolekk
Aktywny
 
Posty: 428
Prawo jazdy: 15 10 2000
Przebieg/rok: 24tys. km
Auto: Fiat Bravo sport
Silnik: Tjet 150
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

25 Kwi 2020, 19:07

Gdyby golf mial taka wysokosc jak T ROC to bralbym od razu :)
Niby to bzdura ale ciezko z wyzszego auta wsiadac do duzo nizszego.

Tak to cala reszta mysle ze za golfem :)
Galereth
Nowicjusz
 
Posty: 6

25 Kwi 2020, 20:31

yeti65 napisał(a):Chyba masz na myśli golfa 7. Na mk 8 jest sporo narzekań na YT, że w kwestii jakości wykończenia to 2 kroki w tył.


Tak, miałem na myśli 7-kę. No i to kolejny argument, żeby brać tańszą siódemkę niż ósemkę.

Bartolekk napisał(a):Galereth, bierz Golfa VIII to już jednak nowsze auto a T-Roc bazuje na golfie vii produkowanym od 8 lat..


Tylko, że Golf 8 bazuje na siódemce. Oprócz tych bzdetów pokroju wirtualne zegary to praktycznie identyczne auto. Warto zatem dopłacać 10-20%?

Bartolekk napisał(a):Mając niemal 120 tys zł, kupowanie Golfa 7, które już spokojnie da się wyrwać za 45-50 tys jak nie mniej to trochę bezsens.


Porównujesz 6-7 letnie auta do nowego z salonu? Poza tym nowe 1.5 TSI Highline z DSG kosztuje ~92 tys., nie 115, a to 23 tys. w kieszeni, np.:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Bartolekk napisał(a):poza tym T-roc to crossover jak Audi Q2, dla mnie to jest nieporozumienie co te auta prezentują? taki ala pseudo miejski suv


Tu się zgadzam w 100% - miejskie auto, w którym miejsca nie jest więcej niż w Golfie w absurdalnej cenie. No, ale teraz wszystkie auta to min.100 tysięcy.

Galereth napisał(a):Gdyby golf mial taka wysokosc jak T ROC to bralbym od razu


Popatrz sobie jeszcze na Tiguana, np.:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

25 Kwi 2020, 20:59

Tiguan - bardzo fajny i ladny samochod, jednak w kwocie 115 000 to tylko praktycznie gola wersja w porownaniu do full opcji T ROC
Galereth
Nowicjusz
 
Posty: 6

25 Kwi 2020, 21:12

Galereth napisał(a):jednak w kwocie 115 000 to tylko praktycznie gola wersja w porownaniu do full opcji T ROC


Wkleiłem Ci powyżej egzemplarz z:
- Reflektory LED Basic (pełne światła ledowe – przód, tył, kierunkowskazy)
- System radiowy Composition Media 8 cali
- System Keyless Access - bezkluczykowy dostęp
- Car-Net: App Connect - widok ekranu smartfona na ekranie radia
- lusterka zewnętrzne podgrzewane, elektrycznie składane
- automatyczne obniżenie lusterka pasażera przy włączonym wstecznym biegu
- podgrzewane przednie fotele z oddzielną regulacją podgrzewania
- ogrzewane dysze spryskiwaczy (szyba przednia)
● System nawigacji satelitarnej Discover Media (nawigacja z mapami Europy)
● Czujniki parkowania przód i tył z wizualizacją na ekranie radia
● Sign Assist - system rozpoznawania znaków drogowych
● Aktywny tempomat ACC do 210 km/h z automatyczną regulacją odległości
● Czujnik zmierzchu - automatyczne włączenie świateł z funkcją Coming / Leaving Home
● Klimatyzacja automatyczna Pure Air Climatronic, 3-strefowa z filtrem antyalergicznym
● Reflektory przeciwmgielne z funkcją statycznego doświetlania zakrętów,
● System Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania City dla Aktywnego tempomatu ACC do 210 km/h
● System Lane Assist - asystent utrzymywania pasa ruchu
● System Light Assist - asystent świateł drogowych
● System rozpoznający zmęczenie kierowcy

To jest golas?
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

26 Kwi 2020, 11:00

A fakt. Ciekawe autko.

A co myślicie jeszcze o Hyundai Tucson 177KM manualna benzyna w wersji N line?
Galereth
Nowicjusz
 
Posty: 6

26 Kwi 2020, 12:56

Można popatrzeć też na XC40 T3 FWD, auto do zamówienia było by w zasięgu budżetu, z wyprzedaży raczej ciężko, może coś ze stocku nieodebrane przez klienta - niestety zamrożenie gospodarki zmusiło część klientów do rezygnacji z odbioru auta.
Szukasz nowego Volvo, pomogę w wyborze modelu, konfiguracji, przy negocjacjach z dealerami. Znajdę dobrą ofertę na auto i finansowanie, bez zobowiązań. Auta do zamówienia i od ręki, demo dealera, używane z sieci dealerskiej Volvo.
Zapraszam na priv.
Rom33
Stały forumowicz
 
Posty: 1566
Zdjęcia: 227
Miejscowość: Wisła
Prawo jazdy: 15 07 1997
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo V50
Silnik: 2.0 D 136KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008