Samochód do 30/35k

05 Wrz 2015, 21:18

Witam wszystkich bardzo serdecznie.
Chciałbym się was poradzić jaki kupić sobie samochód.
Do dyspozycji będzie plus/minus 33 tysiące.
Czym się interesowałem, co mi się podoba:
-audi a6
-honda accord
-opel vectra C (w OPC o ile dobrze mowie)
-passat
-alfa 159

Wymagania:
-diesel (pracuje w delegacji, robie dużo kilometrów, aktualnie pracuje w Szwajcarii, do domu jeździmy co 10 dni na 4 dni więc kilometry ostro leca, a znajomi z pracy w większości mowia ze na takie jazdy lepszy jest diesel)
-chciałbym aby w aucie było dużo miejsca
-skrzynia jest mi obojetna może być manual może być automat, ale jeżeli manual to najlepiej 6biegowa
-co do mocy , minimalna jakiej potrzebuje to 150km
-jakies dodatkowe dane to rok powyżej 2005, fajnie jak bylaby duza nawigacja, fotele skorzane lub pol na pol,

nie znam się za bardzo na samochodach ponieważ dotychczasowe zycie posiwecilem glownie na głupoty a teraz przyszła pora aby to zmienić, powoli zaczynam się interesować samochodami wiec proszę o wyrozumialosc.
jeżeli macie jeszcze jakies pytania to piszcie smialo
oddelegowany
Obserwowany

Prawo jazdy: 26 01 2012
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: nie mam

05 Wrz 2015, 22:53

Na takie trasy rzeczywiście dobrym pomysłem jest diesel, z powyższych wybrałbym Opla Vectrę C 1.9 CDTI, Alfa Romeo 159 1.9 lub 2.4, Honda Accord 2.2. Jednak jeśli przejazd jest niemieckimi autostradami to pokusiłbym się o coś mocniejszego np.

Volvo S60/S80 2.4 D5
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Mercedes W211

Laguna III
[link do oferty na Allegro wygasł]

Mondeo Mk4

Citroen C5
Ossy
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

06 Wrz 2015, 00:59

jurek123
Nowicjusz

Prawo jazdy: 18 03 2012
Przebieg/rok: 21tys. km
Auto: golf 3

06 Wrz 2015, 10:14