Samochód do7/9 tysięcy. Pierwsze auto.

24 Lip 2018, 20:23

Witam serdecznie.
Rozglądam się za pierwszym samochodem.
Chciałbym zasięgnąć porady od specjalistów, co możecie mi w takim pułapie cenowym poradzić, na co patrzeć i czy opłaca się wogóle auto kupione z niemiec wraz z przebiegiem 250k km plus... .
Ogólnie ogarniałem hondy civic VI , peugeota 207, ale dalej w takich cenach ciężko o coś w dobrym stanie.
Będę wdzięczny za wszystkie odpowiedzi.
Pozdrawiam ;)
seneov
Nowicjusz
 
Posty: 3

24 Lip 2018, 21:16

Trzeba brać to co będzie w najlepszym stanie. Skąd jesteś?
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

24 Lip 2018, 21:18

Okolice Krakowa. Teraz wpadłem na autko rover 75, jakieś opinie o takowym? Bo jednak jest to nietuzinkowe autko
seneov
Nowicjusz
 
Posty: 3

24 Lip 2018, 21:26

Czyli raczej drogie części. Ale porównując do bety, teraz ciężko znaleźć bete w dobrym stanie, lub z nie przekręconym silnkiem o 200k z tego co poczytałem gdzieś tam.. . A rover tańszy i miejmy nadzieje mniejszy januszowóz, więc może mniej przy nich kombinują .
seneov
Nowicjusz
 
Posty: 3

24 Lip 2018, 21:27

Pomyliłem się i usunąłem. Silniki są z BMW o ile pamiętam, a podzespoły już chyba nie.
Hado
Początkujący
 
Posty: 137
Miejscowość: Częstochowa
Prawo jazdy: 09 11 2015
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Toyota Celica VII
Silnik: 1.8 VVTI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

24 Lip 2018, 21:46

Diesle pochodzą z BMW i są one dość trwałe,awaryjne bywają jedynie wtryskiwacze systemu Common Rail i przepływomierz.
Z motorów benzynowych najlepszym wyborem będzie 1.8T zapewniająca doskonały kompromis pomiędzy ekonomiką a dobrymi osiągami.
Najsłabszym punktem tego modelu jest układ hydrauliczny sprzęgła, gdzie dochodzi do uszkodzenia pompy i wysprzęglika. O ile wymiana tego pierwszego elementu nie zrujnuje nam portfela, o tyle ten drugi jest naprawdę drogi.
Nietrwałe jest też samo sprzęgło (zawodne bywają także przeguby Cardana).
Krótko mówiąc brytyjskie auta niestety nigdy nie słynęły z bezawaryjności.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Samochody Lexusa pracują na lotnisku
    Naprawdę wygodne auto potrafi sprawić, że nawet długa podróż na czterech kołach jest równie komfortowa, co krótki lot samolotem. Czasami jednak trzeba skorzystać z możliwości silnika odrzutowego. Ale ...
    Mercedes-Benz S Coupe
    Jeszcze kilka lat temu klasa S w wersji coupe nazywana była modelem CL. Mercedes zmienia jednak nomenklaturę i jednocześnie stara się odświeżyć gamę. O stylizacji niemieckiego sportowca można mówić raczej pozytywnie. ...