JAKIE PIERWSZE AUTO DO 6 TYSIĘCY?

04 Lis 2010, 18:45

Witam wszystkich,

za tydzień odbieram moje prawo jazdy i powoli zaczynam rozglądać się za samochodem. Jestem studentem, auto potrzebuję zarówno do jazdy miejskiej jak i dojazdów na uczelnię (30 km) i w przyszłości pewnie do pracy.

Jako, że auto kupuję za swoje oszczędności i sam będę je utrzymywał max cena to 6-6,5 tys. ze wszystkimi opłatami

Nie znam się kompletnie na samochodach, lecz głównie zależy mi na tym:
- silnik max 1.6
- nie starszy niz 12 lat..
- ekonomiczny w jeździe ( i tu bym się zastanawiał nad założeniem LPG np na raty więc tego nie liczę do ceny auta)
- w miarę tanie części ale najlepiej by auto było mało awaryjne
- wolałbym 5 drzwiówkę, ale 3-drzwiówka też obejdzie..

Z tego co przeglądałem, to wpadły mi w oko
- seat ibiza II np taki:

[link do oferty na Allegro wygasł]

- opel corsa B :

czekam na wasze opinie i propozycje.
jak maja sie do siebie te 2 auta wzgledem ekonomicznosci awaryjnosci i kosztu czesci? ktory wariant bardziej oplacalny na instalacji LPG?

pozdrawiam,
Shivv
shivv
Nowicjusz

Miejscowość: Polska

04 Lis 2010, 18:50

Sam będziesz utrzymywał auto to i pewnie rejestrujesz na siebie więc silnik max 1300 nie więcej bo OC Cie poprostu zje.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

04 Lis 2010, 18:59

Tak jak wyżej.Jak najmniejsza pojemność ,żeby była.Podałeś Corse B i to było by dobre auto właśnie z tym silnikiem.Mało pali i tanie części do opla.
ArturRS
Początkujący

Miejscowość: Jastrzębie Zdrój

04 Lis 2010, 19:11