Samochód kompaktowy za ok. 50tyś pod gaz

Re: samochód kompaktowy za ok. 50tyś pod gaz

30 Mar 2015, 10:18

toom napisał(a):myślałem o hondzie civic 1.8 ale zniechęcił mnie trochę fakt że biorą olej, a osiągi są dobre tylko gdy kręcimy na wysokich obrotach


Też słyszałem tego typu opinie przed zakupem Hondy i po 9 miesiącach użytkowania mogę napisać, że w moim przypadku się nie sprawdziły. Oleju nie ubywa w ogóle pomimo tego, że czasem lubię przeciągnąć ją po obrotach. Na niskich obrotach faktycznie jest nieco ospała, ale osiągi są absolutnie wystarczające do normalnej jazdy (w praktyce nie trzeba przekraczać 3 tys. obrotów, żeby jakoś jechać), jeśli jednak chce się coś bardzo szybko wyprzedzić to faktycznie ciężko to zrobić bez uprzedniej redukcji.

toom napisał(a):nie szukam samochodu typu hot hatche z silnikami ponad 200 koni, z twardym nie wygodnym zawieszenie


No to Honda nie jest dla Ciebie, bo zawieszenie nawet w cywilnych wersjach jest bardzo twarde.
Astra 1.4 Turbo faktycznie może być dobrym wyborem.
łysy
Stały forumowicz
 
Posty: 2524
Zdjęcia: 2
Rejestracja: 09 Lut 2014, 08:20
Prawo jazdy od: 12 09 2001
Auto: VW Golf VII
Silnik: 1.4 TSI 150KM
Paliwo: Benzyna

Re: samochód kompaktowy za ok. 50tyś pod gaz

30 Mar 2015, 13:25

autem robie ok 25 tyś rocznie i dlatego myślę o gazie , myślałem o astrze 1.4 turbo ale jakoś nie czuje chemi do tego samochodu . myślałem też o 5-letniej hondzie accord 2.0 ale tam też jest silnik vtec i problemy z gazem nie są mi potrzebne. chciał bym mieć gaz 99% bezobsługowy , bez lubrykantów, regulacji itd. czyli wtrysk w fazie ciekłem, tylko pewnie nie do każdego auta sie nada i cena kosmiczna, choć ok. 5 tyś za instalację bym dał
toom
Początkujący
 
Posty: 55
Rejestracja: 20 Mar 2015, 17:20
Prawo jazdy od: 15 05 1980
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: clio/fabia
Silnik: 1.2 16v /sdi
Rok produkcji: 2003

Re: samochód kompaktowy za ok. 50tyś pod gaz

30 Mar 2015, 17:54

Ten lubryfikator (czy jak mu tam, nie jestem specem od LPG) należy montować do silników japońskich, tych trudno gazowanych. A regulacja zaworów to kwestia tego, że Japończycy stosowali mechaniczną regulację luzu zaworowego i w związku z tym należy to wykonywać. Tym bardziej z gazem.
Ban za reprezentowanie własnych poglądów? Fajnych tu macie adminów. A to forum to maszynka do powielania mitów.
yyy
Początkujący
 
Posty: 174
Rejestracja: 03 Mar 2015, 23:47
Prawo jazdy od: 0- 0-2013
Auto: Mercedes W169
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    BMW 520d EfficientDynamics Edition BluePerformance BMW 520d EfficientDynamics Edition BluePerformance
    Przyjazny dla środowiska, zrównoważony ekologicznie, nowatorski – oto atrybuty, jakimi musi wyróżniać się zwycięzca w tej kategorii. Najlepsze pod tym względem okazało się BMW 520d EfficientDynamics Edition ...
    Wielki piknik motoryzacyjny - Automaster Show 2014 za nami! Wielki piknik motoryzacyjny - Automaster Show 2014 za nami!
    Wielki piknik motoryzacyjny Automaster Show 2014 który odbył się w Kamieniu Śląskim na terenie lotniska już za Nami. Wszyscy którzy przybyli myślę że wracali zadowoleni ponieważ atrakcji przygotowanych przez ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda
      Subaru Impreza STI