Witam mam taki problem. Otóż gdy chcę odpalić auto, rozrusznik normalnie kręci lecz nie chce odpalić. Przy kręceniu występuje głośny strzał z tłumika. Gdy chce zakręcić drugi raz nie słyszę już pompki paliwa albo słyszę ją tylko chwilkę, nie tak długo jak za pierwszym razem. Po długich mordęgach i straszeniu sąsiadów odpala... Gdy się rozgrzeje, mogę go normalnie gasić i odpalać bez problemu, pompka zaciąga prawidłowo.
Widze, że trzeba tutaj każdemu z osobna pisać a więc strzały z tłumika spowodowane są złym stanem układu zapłonowego(świece, kable,palec rozdzielacza) najpierw trzeba się zająć tym, przekaznik na pompie paliwa masz uwalony
Najpierw świece, przekaznik znajdziesz w skrzynce bezpieczników najpewniej(przy okazji możesz je sprawdzić) to taka prostokątna brązowa kosteczka.... trzeba wyczyścić styki i próbować wtedy, nie znam się na saxo ale przerabiałem to w innym samochodzie i pomogło
Powiedz mi jak to jest z tą pompką, ona ma zaciągać po każdej próbie kręcenia? Bo teraz byłem sprawdzić i już wgl nie chce odpalić :/ Wczoraj czyściłem świece i po mękach odpalił (zawsze jak go kręciłem i strzelił z tłumika, to przy następnym kręceniu odpalał ( strzał był znakiem że zaraz odpali ), dzisiaj to już kaplica. Przekręcam kluczyk, zapłon, pompka zaciąga, przekręcam kluczyk, rozrusznik kręci, puszczam kluczyk, pompka zaciąga, i tak z 3 razy potem pojawiają się strzały z tłumika po puszczeniu kluczyka, następnie pompka zaciąga bardzo krótko-albo wcale, i już wgl nie ma strzałów, nic się nie dzieje.
Powiedz mi jak to jest z tą pompką, ona ma zaciągać po każdej próbie kręcenia?
nie , jak napompuje i nie odpali to; - nastepne przekrecenie zapłonu -może być krótsze włączenie pompy lub wogóle nie , - jak nie odpali , a mielisz rozrusznikiem i silnikiem - to wypychasz niespaloną benzynę do wydechu i katalizatora - w szczególnych przypadkach możesz zrobić potem duuże bumm bywa że otwiera katalizator lub tłumik pomijająć że zalewasz sonde która daje potem na sterownik ... nie sprzyjajacy zapaleniu sygnał
sprawdzić trzeba przekażnik głowny lub podwójny silnika -tutaj właczenie pompy masz chyba ok, ale może brakować czasem włazcenia prądu na sterownik silnika i wtedy nie zapali
przyjacielscy sąsiedzi ??? zakłamani agresorzy, mija 75 lat od ciosu w plecy - im sie znów marzy wypad w Europę , nawet jakby miały zginąć tysiące podwładnych, nieważne wyśle się następnych
Elektryczne supersamochody. Przyszłość sportowych aut czy chwilowa moda? Świat motoryzacji przechodzi transformację w kierunku elektromobilności. Supersamochody z napędem elektrycznym osiągają coraz lepsze parametry, często przewyższając osiągi swoich spalinowych odpowiedników. Producenci ...
XVI Moto-Piknik Olsztyn Dajtki 2010 / relacja 7 sierpnia na lotnisku Dajtki w Olsztynie odbył się XVI Moto-Piknik. Piknik trwał tylko jeden dzień i nie zabrakło na nim atrakcji. Oprócz największych imprez jak Eliminacje Mistrzostw Polski Car Audio i wyścigi na ...
no , to lepiej dla Twojej kieszeni jakby się tym zajął mechanik , sprawdziwszy jeszcze komputer
przyjacielscy sąsiedzi ??? zakłamani agresorzy, mija 75 lat od ciosu w plecy - im sie znów marzy wypad w Europę , nawet jakby miały zginąć tysiące podwładnych, nieważne wyśle się następnych
Zacznij od sprawdzenia czujnika temp. silnika. To nic nie kosztuje a wystarczy zwykły omomierz. Silnik na wtrysku jak zaleje to potem trudno go odpalić i lepiej odczekać niż kręcić. Sprawdź wężyk podciśnienia od MAP-sensora. Odkręć z monowtrysku wlot powietrza i obserwuj jak jest wtryskiwane paliwo w czasie kręcenia rozrusznikiem. W tym silniku ustawia się luzy zaworowe. Wykręć świece i zobacz w jakim są stanie. Próbuj odpalić na odkręconym wydechu. Wyczyść czujnik położenia wału korbowego.
Dzisiaj przyjechał mechanik i odpalił od strzała jak na złość... Lecz po zgaszeniu i ponownej probie odpalenia znów to samo więc samochód jest u 3 mechanika, dwóch wcześniejszych nie wiedziało co to jest. Ten mechanik sprawdzi komputer.
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.