Witam mam taki problem. Otóż gdy chcę odpalić auto, rozrusznik normalnie kręci lecz nie chce odpalić. Przy kręceniu występuje głośny strzał z tłumika. Gdy chce zakręcić drugi raz nie słyszę już pompki paliwa albo słyszę ją tylko chwilkę, nie tak długo jak za pierwszym razem. Po długich mordęgach i straszeniu sąsiadów odpala... Gdy się rozgrzeje, mogę go normalnie gasić i odpalać bez problemu, pompka zaciąga prawidłowo.
Widze, że trzeba tutaj każdemu z osobna pisać a więc strzały z tłumika spowodowane są złym stanem układu zapłonowego(świece, kable,palec rozdzielacza) najpierw trzeba się zająć tym, przekaznik na pompie paliwa masz uwalony
Najpierw świece, przekaznik znajdziesz w skrzynce bezpieczników najpewniej(przy okazji możesz je sprawdzić) to taka prostokątna brązowa kosteczka.... trzeba wyczyścić styki i próbować wtedy, nie znam się na saxo ale przerabiałem to w innym samochodzie i pomogło
Powiedz mi jak to jest z tą pompką, ona ma zaciągać po każdej próbie kręcenia? Bo teraz byłem sprawdzić i już wgl nie chce odpalić :/ Wczoraj czyściłem świece i po mękach odpalił (zawsze jak go kręciłem i strzelił z tłumika, to przy następnym kręceniu odpalał ( strzał był znakiem że zaraz odpali ), dzisiaj to już kaplica. Przekręcam kluczyk, zapłon, pompka zaciąga, przekręcam kluczyk, rozrusznik kręci, puszczam kluczyk, pompka zaciąga, i tak z 3 razy potem pojawiają się strzały z tłumika po puszczeniu kluczyka, następnie pompka zaciąga bardzo krótko-albo wcale, i już wgl nie ma strzałów, nic się nie dzieje.
Powiedz mi jak to jest z tą pompką, ona ma zaciągać po każdej próbie kręcenia?