VWgolf III 1.8 gt 90km nie wchodzi na obroty szarpie strzela

08 Cze 2014, 12:16

Witam.
Ostatnio mam problem z moim golfem. Samochód zaczął z rana szarpać pózniej to ustępowało. Zauważyłem że cieknie górny wąż od chłodnicy i płyn zcieka na przewody wysokiego napięcia i kopułkę. Samochód stał nieodpalany 3 dni i wymieniłem wąż chłodniczy po czym próbowałem odpalić samochód ale bez skutku. Potem wymieniłem przewody wysokiego napięcia i spróbowałem ponownie odpalić . Tym razem po 3 próbach samochód odpalił ale bardzo nim trzęsło jakby chodził na trzech cylindrach , próbowałem dać gazu ale nie wchodził na obroty po chwili coś strzeliło i zgasł . Podniosłem maska i widzę rozerwaną obudowę od filtra powietrza t poleciało troche dymu. Od tamtej pory samochód nie chce odpalić . Może ktoś powie co robić?
REKINŚW
 

09 Cze 2014, 09:30

REKINŚW napisał(a):Tym razem po 3 próbach samochód odpalił ale bardzo nim trzęsło jakby chodził na trzech cylindrach , próbowałem dać gazu ale nie wchodził na obroty po chwili coś strzeliło i zgasł . Podniosłem maska i widzę rozerwaną obudowę od filtra powietrza t poleciało troche dymu

Bo zasilanie przełączyło się na LPG.
Zacznij od sprawdzenia, czy na każdej świecy jest iskra i czy nie ma przebić na układzie zapłonoym. Przebicia dobrze się sprawdza jak jest ciemno - przed uruchomieniem silnika rozpylaczem należy zwilżyć układ zapłony, a potem uruchomić silnik. Niebiskawe błyskawice, wyraźne słyszalne strzelanie iskry jest oznaką przebicia, a to jest powodem twoich problemów.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

09 Cze 2014, 10:10

Dzięki MotoAlbercik.
Ale strzeliło jak samochód pracował na benzynie bo nie wszedł nawet na obroty na których się przełącza na gaz. Co może być powodem że rozerwało obudowę od filtra powietrza?
REKINŚW
 

18 Cze 2014, 10:27

Samochód wreszcie odpalił. Powodem była zabrudzona kopułka , po jej wyczyszczeniu zapalił od pierwszego ale trzęsło nim i nie wchodził na obroty myślałem może że dostaje za dużo powietrza bo pęknięta była obudowa monowtrysku i rura co leci od niego do filtra powietrza ale po wymianie rury i obudowy samochód odpala ale nim trzęsie , chodzi jak traktor i na benzynie i na gazie ale tylko na obrotach od 1tys do 2,5 tys obr powyżej samochód chodzi normalnie . CO MOŻE BYĆ TEGO PRZYCZYNĄ ?
REKINŚW
 

18 Cze 2014, 11:21

Wymień świece, kopułkę, palec, do 1.8 VW to grosze.

Jak nie pomoże to szukałbym nieszczelności w dolocie, ewentualnie jakiś problemów z aparatem zapłonowym lub modułem/ cewką.
KUPIĘ KAŻDE AUTO.
PomocDrogowa
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 340
Zdjęcia: 14
Miejscowość: Kraków
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW 728i
Silnik: M30B28 184KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1984

25 Cze 2014, 10:15

Wczoraj odpaliłem golfa i po kolei zdejmowałem przewody ze świec . Okazało się że 2 cylinder od strony rozrządu nie reaguje Zamieniłem świece z tego cylindra na świece z 1 cylindra od strony rozrządu i wtedy ten 1 cylinder nie reagował a ten 2 działał dobrze . A więc chyba problem rozwiązany. Musze kupić świece . Podobno NGK są dobre co sądzicie?
REKINŚW
 
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Elektryczne Renault 5
    Pierwsze elektryczne Renault 5 zostało zaprezentowane wiosną 1972 roku we współpracy z francuskim zakładem energetycznym EDF. Wyprodukowano 100 egzemplarzy modelu. Egzemplarz prezentowany na stoisku Renault na salonie ...

27 Cze 2014, 12:05

Witam
Kupiłem świece NGK.
Auto chodzi zajebiście tylko z rana na zimnym silniku zaraz po odpaleniu tak przez ok 5s ma bardzo słabe obroty i na benzynie i na lpg , później chodzi normalnie . Wiecie może co może być przyczyną
REKINŚW
 

27 Cze 2014, 20:07

Nie odpalaj auta przy zimnym silniku na LPG.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

27 Cze 2014, 20:45

Zawsze odpalam na benzynie i przy obrotach 2100 przełącza się na lpg
REKINŚW
 

27 Cze 2014, 21:45

Jak będziesz tak robił częściej to wykończysz reduktor gazu, płyn musi mieć min 30-40 stopni aby auto mogło chodzić na LPG.
KUPIĘ KAŻDE AUTO.
PomocDrogowa
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 340
Zdjęcia: 14
Miejscowość: Kraków
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW 728i
Silnik: M30B28 184KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1984

28 Cze 2014, 16:15

MotoAlbercik napisał(a):Nie odpalaj auta przy zimnym silniku na LPG.

Chodziło mi o pracę na LPG na zimnym silniku.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

29 Cze 2014, 09:57

Ok. Ale na benzynie też ma takie słabe obroty
REKINŚW
 

30 Cze 2014, 09:40

Zainteresować się warto czujnikiem temp. płynu chłodzącego i ewentualnie silniczkiem krokowym - jak się nie myle tzw. nastawnik.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000