Mam mały problem z doładowaniem, na 1,2,3 biegu jest ok daje ciśnienie 1,7 pełny zakres obrotów, na 4 i 5 biegu do 2700obrotów bez zmian 1,7 a powyżej 28000 ciśnienie doładowania spada do 0,5 . Błędów niema co może być ?
Turbinę,przepływke sprawdzałem jest ok a katalizator raczej nie, bo na niskich biegach jest w porządku , tylko na 4 i 5 biegu się tak robi tak jakby jakieś odcięcie, blokada mocy (zastanawia mnie czy jest gdzieś jakiś sterownik, czujnik )
Może po prostu wchodzi silnik w tryb awaryjny. Nigdy Ci nie zamula auta nawet na 2 biegu po jeździe 5 minutowej? Przeczytaj mój temat niżej "Seat Leon - mała prędkość" , może coś z tego wywnioskujesz . A tak w ogole to radził bym jechac na badania i nie robić tego błędu co ja
Ps. a zawór N75 sprawdziłeś i wężyki? Bo skoro nie turbina to pewnie coś z tych 2 rzeczy ):
Czy serwisowanie w ASO się opłaca? Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
[2018] Hyundai Santa Fe IV Hyundai pokazał na targach w Genewie kolejną generację Santa Fe. Paleta silników ma obejmować diesla 2.0 CRDi o mocach 150KM i 182KM, diesla 2.2 CRDi 197KM i benzyniaka 2.4 185KM. źródło: carscoops.com W moim ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.