Seat tdi brak mocy

14 Lip 2011, 22:32

Mam mały problem z doładowaniem, na 1,2,3 biegu jest ok daje ciśnienie 1,7 pełny zakres obrotów, na 4 i 5 biegu do 2700obrotów bez zmian 1,7 a powyżej 28000 ciśnienie doładowania spada do 0,5 .
Błędów niema co może być ? :?:
karosa
Początkujący
 
Posty: 67
Miejscowość: strumień
Prawo jazdy: 13 04 2000
Auto: SEAT cordoba vario
Silnik: 1,9 TDI 110KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

14 Lip 2011, 22:50

Najszybciej chyba katalizator, jak ci spada cisnienie doladowania przy wyzszych obrotach, nieszczelny dolot, lub sama turbina.
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

15 Lip 2011, 07:33

Turbinę,przepływke sprawdzałem jest ok a katalizator raczej nie, bo na niskich biegach jest w porządku , tylko na 4 i 5 biegu się tak robi tak jakby jakieś odcięcie, blokada mocy (zastanawia mnie czy jest gdzieś jakiś sterownik, czujnik )
karosa
Początkujący
 
Posty: 67
Miejscowość: strumień
Prawo jazdy: 13 04 2000
Auto: SEAT cordoba vario
Silnik: 1,9 TDI 110KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

15 Lip 2011, 10:04

Może po prostu wchodzi silnik w tryb awaryjny. Nigdy Ci nie zamula auta nawet na 2 biegu po jeździe 5 minutowej? Przeczytaj mój temat niżej "Seat Leon - mała prędkość" , może coś z tego wywnioskujesz . A tak w ogole to radził bym jechac na badania i nie robić tego błędu co ja :)

Ps. a zawór N75 sprawdziłeś i wężyki? Bo skoro nie turbina to pewnie coś z tych 2 rzeczy ):
magik22
Początkujący
 
Posty: 96
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.9 TDI
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

15 Lip 2011, 19:43

Tego zaworu nie sprawdzałem ,jeszcze spróbuje kampa podpiąć i w czasie jazdy sprawdzić czy błędu nie znajdzie :idea: ,a jak nie to koniec zabawy(serwis) :D
karosa
Początkujący
 
Posty: 67
Miejscowość: strumień
Prawo jazdy: 13 04 2000
Auto: SEAT cordoba vario
Silnik: 1,9 TDI 110KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
    Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
    [2018] Hyundai Santa Fe IV
    Hyundai pokazał na targach w Genewie kolejną generację Santa Fe. Paleta silników ma obejmować diesla 2.0 CRDi o mocach 150KM i 182KM, diesla 2.2 CRDi 197KM i benzyniaka 2.4 185KM. źródło: carscoops.com W moim ...