Seicento 1,1 co powiecie?

24 Paź 2009, 21:07

Seicento 1.1 w gazie czy bez?
jak lepiej?
wady i zalety seicaka?
Ostatnio edytowany przez szoges, 24 Paź 2009, 21:46, edytowano w sumie 1 raz
szoges
Nowicjusz
 
Posty: 16
Miejscowość: Polska

24 Paź 2009, 22:13

Auto pudelkowate,silnik faktycznie mocny jak do tego pudelka.
Bagaznika z tylu nie ma.
Auto dobre tylko dla dwoch osob.

Ale za ta cene poszukalbym auto w wiekszej budzie.

Kupowac to auto i jeszcze pchac LPG to sie mija z celem.
RNI
Aktywny
 
Posty: 266
Zdjęcia: 3
Miejscowość: RNI

25 Paź 2009, 08:14

RNI napisał(a):Kupowac to auto i jeszcze pchac LPG to sie mija z celem.


Czemu bez sensu? Wieszile to cudo potrafi spalić?
Kubuch
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2671
Miejscowość: Matplaneta
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Fiesta MK7 FL / Mini One
Silnik: 1,0 100 KM/1,6 90 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2013

25 Paź 2009, 08:41

Chyba nie powiesz mi ze 4.5-5l gazu na setke.

Dla mnie to jest pudelko na dwie osoby. Wstawiajac LPG tracisz bagaznik. Chyba ze auto dla akwizytora.
RNI
Aktywny
 
Posty: 266
Zdjęcia: 3
Miejscowość: RNI

25 Paź 2009, 08:50

To auto potrafi zeżreć pod 9 litrów w mieście ,praktycznie ten opój rasowy jak najbardziej kwalifikuje się do zagazowania a teoretycznie?Tutaj trzeba by zapytać Migaza jak te silniki znoszą zasilanie LPG.Jest jedna ważna kwestia ,mianowicie w tym samochodzie nie ma wskaźnika temperatury płynu chłodniczego,często dochodzi do przegrzania silnika i wypalenia uszczelki pod głowicą,dlatego jeśli kupisz to autko a ja biorąc pod uwagę koszty eksploatacji nie odradzam ,to pierwsze co uczyń załóż sobie czujnik temperatury silnika z zegarem ,brak wskaźnika temperatury płynu chłodniczego to zupełne nieporozumienie,jedyny pojazd jaki w życiu widziałem ,któremu ten wskaźnik był niepotrzebny to bryka Freda Flinstona. :mrgreen: Te silniki poza tym uchodzą za udane i trwałe.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8591
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

25 Paź 2009, 09:03

PhantomASA1 napisał(a):dlatego jeśli kupisz to autko a ja biorąc pod uwagę koszty eksploatacji nie odradzam ,to pierwsze co uczyń załóż sobie czujnik temperatury silnika z zegarem ,brak wskaźnika temperatury płynu chłodniczego to zupełne nieporozumienie,jedyny pojazd jaki w życiu widziałem ,któremu ten wskaźnik był niepotrzebny to bryka Freda Flinstona. :mrgreen: Te silniki poza tym uchodzą za udane i trwałe.


ile taki czujnik z załóżeniem? ze 200 zł?

No ale przeciez można kupić samochód z gazem, co wtedy sprawdzić przy instalacji gazowej?
szoges
Nowicjusz
 
Posty: 16
Miejscowość: Polska
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku?
    Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...
    BMW Concept serii 1 tii 2007
    Studium stylistyczne skupione wyłącznie na wyścigach motorowych. Samochód zbudowany w oparciu o BMW serii 1 Coupé wpisuje się w tradycję tworzenia kompaktowych, lekkich i sportowych aut coupé produkcji ...

25 Paź 2009, 10:09

Jak dla mnie bardzo dobry samochodzik... Młody i trwały! Bezawaryjny silnik to spora zaleta Seicento. Jeżeli komuś przeszkadza że to pudełko można je trochę obniżyć żeby się lepiej trzymało drogi...
BMW E60 530dA
Daro20VT
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1470
Miejscowość: Warszawa
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW E60 530dA
Silnik: 3.0d
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005

25 Paź 2009, 10:12

Lepiej jest kupić autko bez gazu taniej i instalkę sobie założyć ,wcześniej należy dobrze popytać które instalacje w tym samochodzie sprawują się najlepiej,kupisz auto z instalacją z najniższej półki i będziesz niezadowolony.Czujnik temperatury z zegarem kupisz bez problemu,ceny są różne,założyć można samemu ,to prosta sprawa ,tylko należy starannie wybrać miejsce jego montażu,możesz zrobić np.na wężu gumowym złączkę stalową(rurka)z dziurą z dospawanym gwintem,tak by końcówka czujnika zanurzona była w płynie chłodniczym,musisz jedynie doprowadzić masę do tej rurki,możliwości jest wiele,jeśli jednak nie chcesz robić tego samemu to zleć to elektromechanikowi.Chcesz jednak kupić auto z zamontowanym gazem?,to nie kupuj samochodu z nowiutką instalacją gazową gdyż zazwyczaj sprzedawcy pozbywają się kłopotu jeśli zorientują się,że instalacja sprawiaproblemy.Celuj raczej w instalację Landi Renzo.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8591
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

08 Wrz 2011, 11:09

bałabym sie wyprzedzać seicento, hehe, czy to jeszcze nie jest chłodzone powietrzem???:D
Monikaaa
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 10
Miejscowość: Wwa
Auto: Audi A3, 1.9 TDI

08 Wrz 2011, 12:07

Powietrze zatrzymało się na 126p , wszystkie silnik 0.7, 0.9 i 1.1 w CC/SC to już woda :)
Mecoer121
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 31
Miejscowość: Warszawa
Auto: VW Passat 1.9

08 Wrz 2011, 12:14

Polecam kupić jakieś bardziej cywilizowane auto - ibiza, clio - komfort jazdy jest nieporównywalny z seicento! Przy prędkości 80-90 w środku jest naprawdę bardzo bardzo głośno, za te pieniądze możesz kupić coś dużo lepszego.
a5f5c1
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 171
Miejscowość: Warszawa