Trudno znaleźć silnik o większej rozpoznawalności wśród miłośników samochodów sportowych niż 2JZ. Historia tej 6-cylindrowej, 3-litrowej, rzędowej jednostki sięga początku lat 90., a motor jest najczęściej kojarzony z Toyotą Suprą 4. generacji. Jego najmocniejszym wariantem był motor oznaczony jako 2JZ-GTE z dwiema turbosprężarkami, którego fabryczna moc dochodziła do około 330 KM. Ale prawdziwą legendą 2JZ stał się dzięki ogromnym możliwościom tuningowym. Motor Toyoty jest tak wytrzymały, że wyciśnięcie z niego mocy na poziomie 1 000 KM nie stanowi wielkiego wyzwania. Silniki z rodziny 2JZ występowały jednak nie tylko w Suprze. Trafiły pod maski wielu modeli, w tym Toyot Soarer i Chaser, a także Lexusów IS oraz GS. Następny Silnik RB26DETT - Nissan
Nowa Honda Civic Type R - pierwsze szczegóły i zdjęcia Na Targach Motor Show we Frankfurcie podczas Konferencji prasowej, prezydent Honda Motor Europe ujawnił pierwsze szczegóły gorąco oczekiwanego nowego modelu Civic Type R. 2 - litrowy silnik nowego Civica Type R z bezpośrednim ...
Pierwszy Lexus LC 500 Convertible sprzedany za 2 miliony dolarów Pierwszy egzemplarz nowego kabrioletu Lexusa trafił 17 stycznia na licytację amerykańskiego domu aukcyjnego Barrett-Jackson. Cena samochodu wyniosła zawrotne 2 miliony dolarów, a więc w zaokrągleniu 7,7 miliona złotych. ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.