Silnik passatB3

09 Lut 2011, 22:11

Dobry wieczór witam wszystkich jestem po raz pierwszy i proszę o pomoc.Mechanik wymienił mi pół roku temu głowicę (planowanie,uszczelniacze,wszystkie uszczelki,pasek i rolkę rozrządu) przyczyną tego była dziura w głowicy którą spowodowała śrubka z mono wtrysku .Po owej wymianie auto zaczęło chlać olej jak szalone do tej pory jakieś 15l i 3 doktorki gdzie wcześniej 1.5l od wymiany do wymiany.Co lepsze jak mu zgłosiłem ten fakt dostałem odpowiedz (tak jest jak się uszczelni górę to się leje dołem) .Od razu zauważyłem ,że coś jest nie tak ponieważ nie mogłem dolać oleju na odpalonym silniku (straszne przedmuchy).Tydzień temu zaczęła się palić kontrolka w trakcie jazdy olej sprawdzam co dzień i uzupełniam co mam zrobić proszę o pomoc z góry dziękuję :oops:
RadekW
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: Mazowieckie

10 Lut 2011, 13:24

Zmierzyć kompresję na tłokach,bo jeżeli będzie mała to pierścienie już nie trzymają i ma przedmuchy, przez co będzie brał olej.Rozumiem ze jak głowica była wymieniana to zamontowano nowe uszczelniacze zaworowe?.
arciasty
Stały forumowicz
 
Posty: 1012
Miejscowość: koluszki

14 Lut 2011, 15:21

arciasty napisał(a):Zmierzyć kompresję na tłokach,bo jeżeli będzie mała to pierścienie już nie trzymają i ma przedmuchy, przez co będzie brał olej.Rozumiem ze jak głowica była wymieniana to zamontowano nowe uszczelniacze zaworowe?.

Tak uszczelniacze wymienione z góry dzięki
RadekW
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: Mazowieckie
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Najmocniejsze limuzyny V8
    Sprzedaż najmocniejszych samochodów w klasie premium niezmiennie rośnie odnotowując kolejne rekordy. Dobrym przykładem na potwierdzenie tego trendu jest dynamicznie rozwijający się polski rynek. Piękne i szybkie limuzyny ...