REKLAMA
W 2,0TDI problemem nie są też turbiny, a pękające głowice, zacierające się silniki spowodowane wadliwym układem smarowania, zużycie oleju i nietrwałe wtryskiwacze. Czasem też wywala korbowody bokiem. U mnie w tamtym tygodniu zatarł się jeden w Skodzie Octavii i nie ma na to rady, bo jak zapala się kontrolka to już po zabawie.
miwost napisał(a):usuwac posty na temat? Jakies dziwne zasady tu panuja.
teoretycznie tamten kolega nie powinien się zalogować nawet, bo wcześniej został zbanowany ale ostatnio został zmieniony skrypt forum i coś nie poszło jak powinno
Ja się tylko pozytywnie wypowiadam o dynamice silnika i tego nie ukrywam ale w innych kwestiach patrze obiektywnie mimo, że mam Hyundaia. O stylistyce też się nie wypowiadam, bo to Twój gust
Teraz o serwisie Hyundaia:
Naprawy gwarancyjne są robione od ręki. Kiedyś się rozładował 2-letni akumulator z powodu nie zamykania auta na noc w garażu (większy pobór prądu w stanie czuwania) i przyjechało Assistance z kablami do domu - bez problemu został wymieniony na nowy za darmo mimo, że to element eksploatacyjny. ASO zamontowało również nieoryginalny dokupiony w internecie hak bez utraty gwarancji,
Wczoraj ojciec robił przegląd po 3 latach i zapłacił 400zł (oleje, filtry itp.) i nawet hamulce mu zrobili za darmo, bo raz na jakiś czas zapiszczały - też element eksploatacyjny nie podlegający gwarancji u żadnego producenta! Polecam właśnie ten serwis Hyundai SABAT Lublin, bo nawet ludzie z Rzeszowa do nich przyjeżdżają.
Jak jest w Skodzie musisz kogoś innego pytać.
Podsumowując [Hyundai - Skoda]:
Wyposażenie: 0:1
Dynamika silnika: 0:2
Trwałość: 1:2
Cena: 2:3
Gwarancja: 3:3
Ubezpieczenie: 4:3
Przeglądy: 4:4
Wykończenie wnętrza: 5:4
Wielkość wnętrza: 6:5
Spadek wartości: 7:5
Spalanie: 8:6
Stylistyka: ?:?
Jak dodasz stylistykę to otrzymasz wynik