
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Jeśli samochód jest zadbany, koszty eksploatacji można utrzymać na relatywnie niskim poziomie. Poważne usterki mechaniczne eliminujące pojazd z jazdy zdarzają się rzadko. Częściej dokuczają właścicielowi usterki instalacji elektrycznej, immobilisera, centralnego zamka i elektrycznych podnośników szyb. Częstym defektem jest zacieranie się mechanizmu napędu wycieraczek. W silnikach 1,9 TDI kłopoty może sprawiać przepływomierz powietrza. Amortyzatory i łożyska kół wytrzymują przebieg około 90 tysięcy km. Oczywiście na naszych nierównych i dziurawych drogach wzrasta częstotliwość obsługi układu zawieszenia - tulei i drążków stabilizatorów. Podkreślić należy dobre zabezpieczenie antykorozyjne samochodu.
miszarus napisał(a):.trzeba zwrócić uwagę na to jak zachowuje się sprzedawce....i najlepiej jechać z mechanikiem,
miszarus napisał(a):Juz tam zaraz każy oszukuje......trzeba zwrócić uwagę na to jak zachowuje się sprzedawce....i najlepiej jechać z mechanikiem, który sprawdzi, posłuch pracy silnika i stwierdzi coś na temat silnika. Widziałem juz takich kolesi którzy posłuchali silnika, obejrzał i wiedział co jest nie tak.....a wiec nie ma sie co tam jarac jakimiś cofniętymi licznikami.....czy podrabianymi książkami serwisowymi
Baza z danymi technicznymi samochodów marki SKODA. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne SKODA