REKLAMA
Typ: Prototyp Le Mans (LMP1)
Nadwozie:
- kompozytowe włókno węglowe
Przednia szyba z poliwęglanu
Osłona skrzyni biegów: aluminium
Sprzęgło wielodyskowe ZF
Mechanizm różnicowy z blokadą mechaniczną
Niezależne, podwójne wahacze poprzeczne
Drążki skrętne
Stabilizatory poprzeczne z przodu i z tyłu
Wspomaganie kierownicy: hydrauliczne
Dwuobwodowy hydrauliczny układ hamulcowy, zaciski hamulcowe ze stopu metali lekkich z przodu i z tyłu
Tarcze tylne i przednie wentylowane z włókna węglowego
Koła:
- felgi RAYS magnezowe
Przednie felgi 13 x 18 cali
Tylne felgi 13 x 18 cali
Opony radialne Michelin
Przednie opony 31/71-18
Tylne opony 31/71-18
- Długość 4650 mm
Szerokość 1900 mm
Wysokość 1050 mm
Napęd TOYOTA HYBRID System - Racing (THS-R)
Silnik wolnossący V8 90°
Pojemność skokowa 3,7 l
Paliwo: benzyna
Całkowita moc maksymalna ponad 1000 KM (silnik spalinowy i elektryczny)
Kondensator NISSHINBO
Przedni silnik elektryczny AISIN AW
Tylny silnik elektryczny DENSO
Przetwornica DENSO