Suvik do 50 000 PLN

09 Sie 2020, 23:09

Bierz 3,2 chociaż to już nie ten słynny mpi VR6, to już FSI ale coś za coś,
W Cayenne 9PA - 3,2 był ten stary VR6 tylko że te 250 koni szaleństwa nie robi.
ok 9 sek 0-100
demirbiras
Zaawansowany
 
Posty: 931
Prawo jazdy: 14 08 2009
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Astra H
Silnik: 1,8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

10 Sie 2020, 08:48

Tak patrze z boku i rozpatruje ten temat pod względem marketingowym... jak koncerny wprowadziły kilka wartości tabelkowych do oszukiwania ludzi...potem modlą się do mocy i i czasu do setki :D Chociaż jedno z drugim nic nie ma wspólnego a jeszcze mniej z odczuciami.

Autorze ułatwie Ci duże auto szukaj dużego silnika n/a albo mniejszego tylko z turbo. Nie patrz na ten głupkowaty czas do 100km/h.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11187
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

10 Sie 2020, 16:35

no właśnie dzisiaj takie czasy że musi się podobać
andrewb25
Stały forumowicz
 
Posty: 2145
Miejscowość: małopolskie

24 Sie 2020, 08:45

Ano, taki lajf ;) Ostatecznie wybrałem silnik 2.0 TDI 170hp z manualem. Zobaczymy co z tego wyjdzie :)
bogo126
Nowicjusz
 
Posty: 9

27 Sie 2020, 20:17

Dziękuję wszystkim za pomoc :D
bogo126
Nowicjusz
 
Posty: 9
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nie mniej niż 1 metr od rowerzysty podczas wyprzedzania
    Zimą kierowcy odzwyczaili się od jednośladów na drogach. Wiosną, gdy warunki atmosferyczne są bardziej przyjazne i bezpieczniejsze dla rowerzystów czy motocyklistów, na ścieżki rowerowe oraz drogi powracają ...
    Kompromis na drodze - rowerzyści kontra kierowcy
    Wiosną wiele osób przesiada się na rower. Rowerzyści są pełnoprawnymi uczestnikami ruchu drogowego – to fakt, który kierowcom samochodów często trudno zaakceptować. "Każdego roku na polskich drogach ...