Suzuki Samurai 1.3 1991r. - Jak wyregulować obroty silnika?

04 Cze 2009, 11:31

Serdecznie witam,
Mam problem z ustawieniem silnika,po uruchomieni motoru ma 500 obr/min,powinno być(wydaje mi się) z 900 chociaż, gdyż silnik pracuje delikatnie telepiąc autkiem,jednak nie gaśnie.Gdy już się rozgrzeje,jest z 700 ale to za mało.Nie wiem w którym miejscu sie to ustawia,więc jeśli można prosiłbym o jakiś schemacik lub wyjaśnienie...ile śrub służy do tego i w którym miejscu się znajdują.Niestety jestem laikiem jeśli chodzi o regulację.Z góry dziękuję za pomoc:)
Suzuki Samurai 1.3 1991
jarekp111
Nowicjusz

Miejscowość: lubelskie

04 Cze 2009, 13:16

No masz dwie sruby jedna do wzbogacenia lub zubozenia mieszanki a druga do obrotow, musisz pokombinowac i zobaczysz ktora jest ktora.
W Krwi benzyna, zamiast Serca turbina
dawidbn
Zaawansowany

Miejscowość: Koszalin

05 Cze 2009, 10:26

Dzięki:)Poradziłem sobie ale musiałem 2 razy ustawiać gdyż pierwszym razem silnik był zimny:)

[ Dodano: Czw Wrz 24, 2009 09:37 ]
Witam,problem znowu się pojawił z tymi obrotami.Dziwna sprawa,ustawiam na zimnym żeby było 900obr/min.pojeżdzę trochę,jest 2000obr/min na ciepłym - to normalne bo zimny był silnik.Następnie ustawiam na ciepłym na 900/min i jest ok, do czasu gdy silnik jest znowu zimny.Nie wiem jak to ustawić,jazda na zbyt niskich czy zbyt wyskokich obrotach nie należy do przyjemnych.Może uszkodzeniu uległa jakaś część odpowiedzialna za obroty?? Proszę o pomoc. :cry:

[ Dodano: Czw Wrz 24, 2009 09:41 ]
Dodam jeszcze że obroty przy każdorazowym odpaleniu silnika są inne, ale podczas jazdy nie skaczą.A w ogóle to silnik wolno spada z obrotów(może samurai'e tak mają?)
Suzuki Samurai 1.3 1991
jarekp111
Nowicjusz

Miejscowość: lubelskie
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Fiat Tipo - kompaktowy sedan