[E36] syczenie reduktora po zgaszeniu auta

03 Lut 2019, 23:31

Witam mam bmw e36 m40b18 z 1992 zasilaną LPG.Problem jest taki że po zgaszeniu auta wydobywa sie syczenie z reduktora i nie wiem co to ponieważ wycieku gazu nie ma sprawdzane testerem :D Jak zakręcę śrubkę górną na parowniku to nie syczy lecz wtedy auto świruje gorzej niż rozklekotany ursus a jak zrobię tak że jest dobrze to syczy :( Wie ktoś o co chodzi ? Z góry dzięki za każda wskazówkę
Ostatnio edytowany przez Kao, 04 Lut 2019, 08:27, edytowano w sumie 1 raz
Powód: Temat przeniosłem do odpowiedniego działu, na przyszłość prosze zwracać na to większą ustawę gdzie założyć temat.
sHAKUR98
Obserwowany
 
Posty: 1

04 Lut 2019, 08:27

Napisz jaka to instalacja
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 11512
Zdjęcia: 61
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km

04 Lut 2019, 22:50

sHAKUR98 napisał(a):Jak zakręcę śrubkę górną na parowniku to nie syczy lecz wtedy auto świruje

Aż strach pomyśleć jaką śrubą kręcisz na reduktorze, że to pomaga. Zdecydowanie zrób zdjęcie z pod maski i umieść na forum inaczej będzie ciężko coś podpowiedzieć.
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota Hilux Chinook 4×4 – kamper przepustką do przygody
    Kamper zbudowany na terenówce to marzenie wielu podróżników. Nie musi być nowy – wystarczy funkcjonalna aranżacja części mieszkalnej opartej na niezawodnym samochodzie, który poradzi sobie ...
    Renault Type B - 120 lat modelu
    Sztywny dach nadawał samochodowi zaskakujący wygląd jak na dzisiejsze normy. Był prawie równie wysoki co długi. Nadwozie miało długość 1,9 metra (czyli o 50 cm mniej niż nowoczesne Renault Twizy) i imponującą wysokość ...

  •  
    • Warto przeczytać