[E36] syczenie reduktora po zgaszeniu auta

04 Lut 2019, 00:31

Witam mam bmw e36 m40b18 z 1992 zasilaną LPG.Problem jest taki że po zgaszeniu auta wydobywa sie syczenie z reduktora i nie wiem co to ponieważ wycieku gazu nie ma sprawdzane testerem :D Jak zakręcę śrubkę górną na parowniku to nie syczy lecz wtedy auto świruje gorzej niż rozklekotany ursus a jak zrobię tak że jest dobrze to syczy :( Wie ktoś o co chodzi ? Z góry dzięki za każda wskazówkę
Ostatnio edytowany przez Kao, 04 Lut 2019, 09:27, edytowano w sumie 1 raz
Powód: Temat przeniosłem do odpowiedniego działu, na przyszłość prosze zwracać na to większą ustawę gdzie założyć temat.
sHAKUR98
Obserwowany
 
Posty: 1

04 Lut 2019, 09:27

Napisz jaka to instalacja
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16747
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

04 Lut 2019, 23:50

sHAKUR98 napisał(a):Jak zakręcę śrubkę górną na parowniku to nie syczy lecz wtedy auto świruje

Aż strach pomyśleć jaką śrubą kręcisz na reduktorze, że to pomaga. Zdecydowanie zrób zdjęcie z pod maski i umieść na forum inaczej będzie ciężko coś podpowiedzieć.
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
    Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
    Jak bezpiecznie wykonać manewr wyprzedzania?
    Wyprzedzanie to niebezpieczny manewr, który polega na przejeżdżaniu obok pojazdu lub innego uczestnika ruchu poruszającego się w tym samym kierunku. W Polsce związane jest to najczęściej z chwilową zmianą pasa ruchu ...