[E36] syczenie reduktora po zgaszeniu auta

[E36] syczenie reduktora po zgaszeniu auta

04 Lut 2019, 00:31

Witam mam bmw e36 m40b18 z 1992 zasilaną LPG.Problem jest taki że po zgaszeniu auta wydobywa sie syczenie z reduktora i nie wiem co to ponieważ wycieku gazu nie ma sprawdzane testerem :D Jak zakręcę śrubkę górną na parowniku to nie syczy lecz wtedy auto świruje gorzej niż rozklekotany ursus a jak zrobię tak że jest dobrze to syczy :( Wie ktoś o co chodzi ? Z góry dzięki za każda wskazówkę
Ostatnio edytowany przez Kao, 04 Lut 2019, 09:27, edytowano w sumie 1 raz
Powód: Temat przeniosłem do odpowiedniego działu, na przyszłość prosze zwracać na to większą ustawę gdzie założyć temat.
sHAKUR98
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 04 Lut 2019, 00:29

Re: [E36] syczenie reduktora po zgaszeniu auta

04 Lut 2019, 09:27

Napisz jaka to instalacja
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 8336
Rejestracja: 03 Sty 2017, 19:15
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Jaguar X-type, A8, ML
Silnik: 2.0 D, 4.2 V8, 2.7

Re: [E36] syczenie reduktora po zgaszeniu auta

04 Lut 2019, 23:50

sHAKUR98 napisał(a):Jak zakręcę śrubkę górną na parowniku to nie syczy lecz wtedy auto świruje

Aż strach pomyśleć jaką śrubą kręcisz na reduktorze, że to pomaga. Zdecydowanie zrób zdjęcie z pod maski i umieść na forum inaczej będzie ciężko coś podpowiedzieć.
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 878
Zdjęcia: 6
Rejestracja: 02 Lut 2016, 19:39
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Renault EZ-FLEX - nowatorski eksperyment oparty na współpracy Renault EZ-FLEX - nowatorski eksperyment oparty na współpracy
    Dwanaście samochodów Renault EZ-FLEX zostanie udostępnionych różnym przedsiębiorcom, firmom dostawczym, urzędom miejskim i gminnym na terenie Europy. Zgodnie z planem eksperyment potrwa dwa lata. Samochód ...
    Rozwój technologii TNGA - nowe silniki, przekładnie i napędy hybrydowe Rozwój technologii TNGA - nowe silniki, przekładnie i napędy hybrydowe
    Toyota wprowadzi na rynek nowe silniki, przekładnie i udoskonalone napędy hybrydowe, opracowane w technologii Toyota New Global Architecture, które zapewnią większą moc, wyraźnie lepsze osiągi i dynamikę jednostek ...

  •