Szpera w rajdach samochodowych - kilka pytań

Szpera w rajdach samochodowych - kilka pytań

04 Lut 2012, 21:40

Witam!
To mój pierwszy temat, wydaje mi się że ta kategoria była do niego odpowiednia.
Co do pytań:
1. Dyferencjały w rajdówkach są "spięte" na stałe, czy kierowcy przed odcinkiem specjalnym elektronicznie je blokują?
2. W przypadku aut 4-napędowych szperowany jest tylny most napędowy, czy obydwa?
3. Jak mocno są one spięte? Tzn. jaką minimalną ilość mocy koło może otrzymać?

Głównie chodzi mi o auta jeżdżące w RSMP, szczególnie z napędem na 4 koła - R4/N4 i S2000, jednak info o WRC mile widziane.

Pozdrawiam
claner95
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 04 Lut 2012, 21:30

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Legalizacja butli LPG Legalizacja butli LPG
    Zbiorniki montowane w instalacjach gazowych w Polsce posiadają 10 letnią ważność badania. Po tym okresie należy dokonać legalizacji lub wymiany zbiornika na nowy. Maksymalny okres użytkowania butli to 20 lat, chyba że dokument ...
    BMW i3 Concept Coupe - wnętrze zachęcające i przestronne BMW i3 Concept Coupe - wnętrze zachęcające i przestronne
    Projekt kabiny BMW i3 Concept Coupe pokazuje jak zmienia się plan kokpitu w procesie przygotowania do produkcji masowej i jak powstaje oryginalny klimat wnętrza sportowego, trzydrzwiowego pojazdu koncepcyjnego. Konstrukcja ...

  •  
    • 1/4 mili Bemowo
      DSC 0017
      WOŚP 2008
      Harley Davidson 103