Szpera w rajdach samochodowych - kilka pytań

04 Lut 2012, 21:40

Witam!
To mój pierwszy temat, wydaje mi się że ta kategoria była do niego odpowiednia.
Co do pytań:
1. Dyferencjały w rajdówkach są "spięte" na stałe, czy kierowcy przed odcinkiem specjalnym elektronicznie je blokują?
2. W przypadku aut 4-napędowych szperowany jest tylny most napędowy, czy obydwa?
3. Jak mocno są one spięte? Tzn. jaką minimalną ilość mocy koło może otrzymać?

Głównie chodzi mi o auta jeżdżące w RSMP, szczególnie z napędem na 4 koła - R4/N4 i S2000, jednak info o WRC mile widziane.

Pozdrawiam
claner95
Obserwowany
 
Posty: 1

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak skalibrować alkomat?
    Alkomat to urządzenie, które może pomóc podjąć odpowiedzialną decyzję, zanim wsiądziesz za kierownicę. Jednak aby jego wskazania były wiarygodne, konieczna jest regularna kalibracja. Ten proces jest niezbędny, ...
    Poskramiacz śniegu z 1934 roku - Skoda Popular
    Czeska marka rozwijała przemyślane i skuteczne sposoby na radzenie sobie z dużym śniegiem i trudnym zimowymi warunkami już ponad osiemdziesiąt lat temu. Znany model POPULAR dokonał podczas zim lat 30 wielu spektakularnych ...