Szpera w rajdach samochodowych - kilka pytań

Szpera w rajdach samochodowych - kilka pytań

04 Lut 2012, 21:40

Witam!
To mój pierwszy temat, wydaje mi się że ta kategoria była do niego odpowiednia.
Co do pytań:
1. Dyferencjały w rajdówkach są "spięte" na stałe, czy kierowcy przed odcinkiem specjalnym elektronicznie je blokują?
2. W przypadku aut 4-napędowych szperowany jest tylny most napędowy, czy obydwa?
3. Jak mocno są one spięte? Tzn. jaką minimalną ilość mocy koło może otrzymać?

Głównie chodzi mi o auta jeżdżące w RSMP, szczególnie z napędem na 4 koła - R4/N4 i S2000, jednak info o WRC mile widziane.

Pozdrawiam
claner95
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 04 Lut 2012, 21:30

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jesienne liście - piękne i niebezpieczne Jesienne liście - piękne i niebezpieczne
    Choć kolorowe liście to urokliwy element jesieni, może on stać się przyczyną zagrożenia na drodze. Na mokrych liściach auto łatwo traci przyczepność, mogą one też przykrywać nierówności czy dziury, a nawet uszkodzić ...
    BMW Concept serii 4 Coupé 2012 BMW Concept serii 4 Coupé 2012
    BMW Concept serii 4 Coupé niesie dodatkowe pokłady sportowego i ekskluzywnego charakteru, przez co wyraźnie odróżnia się od modeli serii 3. Dynamiczny pas przedni konceptu tworzą ostre kontury i złożone powierzchnie. ...

  •