Szpera w rajdach samochodowych - kilka pytań

Szpera w rajdach samochodowych - kilka pytań

04 Lut 2012, 21:40

Witam!
To mój pierwszy temat, wydaje mi się że ta kategoria była do niego odpowiednia.
Co do pytań:
1. Dyferencjały w rajdówkach są "spięte" na stałe, czy kierowcy przed odcinkiem specjalnym elektronicznie je blokują?
2. W przypadku aut 4-napędowych szperowany jest tylny most napędowy, czy obydwa?
3. Jak mocno są one spięte? Tzn. jaką minimalną ilość mocy koło może otrzymać?

Głównie chodzi mi o auta jeżdżące w RSMP, szczególnie z napędem na 4 koła - R4/N4 i S2000, jednak info o WRC mile widziane.

Pozdrawiam
claner95
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 04 Lut 2012, 21:30

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Kierowco, przygotuj się na zmianę czasu! Kierowco, przygotuj się na zmianę czasu!
    Ostatnia niedziela marca to moment, gdy następuje zmiana czasu z zimowego na letni. Oznacza to utratę godziny snu i choć może się wydawać, że to niewiele, to jednak niewyspanie kierowcy może mieć negatywny wpływ na bezpieczeństwo ...
    [A] Spark I 1,0 / Ka I 1,3 / Atos 1,1 / Agila A 1,0 / Twingo I 1,2 [A] Spark I 1,0 / Ka I 1,3 / Atos 1,1 / Agila A 1,0 / Twingo I 1,2
    Podstawowe kryteria zestawienia: - segment A - silnik benzynowy o mocy około 60KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2005 roku Wytypowane modele do zestawienia: - Chevrolet Spark I 1,0 - 66KM - Ford Ka I ...

  •