Offro napisał(a):Sądzę, sądzę. Ale to też zależy od punktu odniesienia. Na chwilę obecną auto którym się poruszam ma ok. 13 sekund do setki i mizerny moment obrotowy. Dla mnie przeskok nawet do 318i będzie czymś odczuwalnym, nie mówiąc o komforcie podróżowania. A nadal muszę mieć na uwadze, że zarabiam 1500 zł miesięcznie i co prawda jest to w całości na moje potrzeby, to i tak nie mogę sobie pozwolić na wyrzucanie 3/4 tego w auto.
Tak naprawdę to nie wiem o co Ci chodzi piszesz że zależy Ci na ekonomii a uprawiasz sorki za wyrażenie filozofię więc zastanów się czego potrzebujesz. Wystarczy użyć kalkulatora.
Proponowałem Ci auto które nie traci na wartości i pali 7-8l pb a Ty drążysz 1,8t które pali 10-12l pb no i chyba ma więcej detali do popsucia niż zwykły n/a.
Więc nawet biorąc optymistycznie że nic Ci się nie zepsuje w audi co byłoby ewenementem to w ciągu 3lat przypuśćmy zrobisz 45tyś.km. Na każdych 100km tracisz licząc w cenie benzyny około 20zł więc po trzech latach jesteś w plecy około 5k. Do tego nawet jeżeli tylko raz przytrafi Ci się zajechana turbinka i zacięty np: aktuatorek masz w plecy bez roboty około 1,2k a dalej jeździsz autem za 10k... więc w zestawieniu z Twoim dochodem miesięcznym 1,5k gdzie masz tą oszczędność której oczekujesz wyłuszczając że jesteś studentem???
Generalnie takie podejście do tematu kończy się tym że po przygodzie z wieśwagenem grup zostaniesz bez kaski i z autkiem kiepsko serwisowanym za które nie weźmiesz nawet połowy tego co dasz.
A jak dla odmiany kupisz seryjne 1,8t to myślisz ze tak super będzie super jechać chociażby w stosunku do 9s aut bez turbo???